Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Contest Growstar

    Ehm Hoezo denk in da ze in die shop gewoon niks verkopen voor ons buiten kwekers want wij hebben alles al
    God was never on your side..

    Comment


      #47
      Re: Contest Growstar

      in mijn ogen is het enige verschil tss buiten en binnenkweek toch de ruimte en het licht?
      ik kweek buiten om elektriciteit te sparen... :p

      Comment


        #48
        Re: Contest Growstar

        Mooie prijzen!
        Veel succes gewenst aan de deelnemers.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #49
          Re: Contest Growstar

          Leuke wedstrijd hoor en zeker een leuke prijs die je kunt winnen.
          Echter juist de mensen die geen tent hebben, door bijv de kosten ervan, zouden juist zo'n tent willen kunnen winnen. Ik vind dat deze mensen toch ook gewoon mee zouden moeten kunnen doen. Zelfde geldt voor mensen die normaliter buitenkweken ivm kosten van een tent. Mensen die dus reeds een tentje of een hokje hebben zijn de enige die zouden kunnen winnen. En als ik het goed begrijp worden er van alle inschrijvingen 10 deelnemers gekozen die de voeding dan gratis ter beschikking krijgen om mee te testen. Niet slecht hoor maar ik vermoed dat Growstar de resultaten idd voor marketing gaat gebruiken. Beetje jammer dat bijv de buitenkwekkers op deze manier van deelname worden buiten gesloten. Ik moet er nog eens over nadenken of ik wel of niet zal mee doen.

          Comment


            #50
            Re: Contest Growstar

            er staat nergens dat je een volledige set moet gebruiken, er staat enkel binnenkweek...

            Comment


              #51
              Re: Contest Growstar

              Oorspronkelijk geplaatst door StoneyD View Post
              Leuke wedstrijd hoor en zeker een leuke prijs die je kunt winnen.
              Echter juist de mensen die geen tent hebben, door bijv de kosten ervan, zouden juist zo'n tent willen kunnen winnen. Ik vind dat deze mensen toch ook gewoon mee zouden moeten kunnen doen. Zelfde geldt voor mensen die normaliter buitenkweken ivm kosten van een tent. Mensen die dus reeds een tentje of een hokje hebben zijn de enige die zouden kunnen winnen. En als ik het goed begrijp worden er van alle inschrijvingen 10 deelnemers gekozen die de voeding dan gratis ter beschikking krijgen om mee te testen. Niet slecht hoor maar ik vermoed dat Growstar de resultaten idd voor marketing gaat gebruiken. Beetje jammer dat bijv de buitenkwekkers op deze manier van deelname worden buiten gesloten. Ik moet er nog eens over nadenken of ik wel of niet zal mee doen.
              ik vind het maar raaar dat forum leden de voorwaarden van deelname proberen te forseren om zelf maar mee te kunnen doen.
              de voorwaarden worden opgesteld door GROWSTAR en niet door de forumleden die zich buiten gesloten voelen
              het lijkt wel of ik hier met kleine kleuters samen op het forum zit in plaats van volwassenen!!!

              Grtz angel777
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #52
                Re: Contest Growstar

                Het wordt inderdaad wel een heel erg zeikerig gedoe hier met elke buitenkweker "het is niet eerlijk "

                Comment


                  #53
                  Re: Contest Growstar

                  Als de buitenkwekers niet meer zeuren zal ik een foto contest maken speciaal voor de buitenkwekers!
                  Alleen zal het dan niet zo'n mooie prijs zijn als van de Growstar contest.
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #54
                    Re: Contest Growstar

                    Ik vroeg me nog even af wanneer dat de kweek die moet ingestuurd worden moet af zijn? Of wanneer die moet opgestart worden? Met de zomer voor de deur gaan niet zoveel mensen nog binnenkweken denk ik... Misschien dat iemand dit kan verduidelijken?

                    Comment


                      #55
                      Re: Contest Growstar

                      de echte 'die hards' kweken binnen gewoon door

                      leuk initiatief van JD alweer

                      grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #56
                        Re: Contest Growstar

                        Ik overweeg een binnenkweek deze zomer, ik twijfelde nog een beetje. Maar nu ik deze contest zie begint mijn competitiegevoel weer naar boven te komen... We weten wat dat als resultaat zal geven . Heb mijn inzending gedaan .

                        Greetz

                        Comment


                          #57
                          Re: Contest Growstar

                          en ik kan ni wachten tot november.. i'm all out dus :d

                          Comment


                            #58
                            Re: Contest Growstar

                            en toch verlangen naar mijne blue mistic...

                            Comment


                              #59
                              Re: Contest Growstar

                              Ik heb ook me kans gewaagt eens zien wie er uit de pot wordt getrokken
                              sigpic

                              Comment


                                #60
                                Re: Contest Growstar

                                ik wens alle 10 deelnemers veel competitiegevoel en mooie verslagen en foto,s kunnen we allemaal weer iets van leren of je nu binnen of buiten kweekt succes grt stiekel

                                Comment

                                Bezig...
                                X