Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

THC(Tiels Homegrow Center)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    THC(Tiels Homegrow Center)

    Korting op 420shop


    hierbij de growshop die mij al voorzien heeft van een hoop spullen en hele goede info. Met problemen neem een foto,blad of desnoods je hele plant mee en ze leggen je fatsoenlijk uit wat de oorzaken/mogelijkheden zijn.

    Ze verpatsen je niks als het onzin is om te kopen(plus punt naar mijn id)
    niet veel keuze in zaden(20 soortjes ong.) maar wel goede kwaliteit
    eigen bio lijn voeding en aarde(zeer makkelijk in gebruik,pas echter wel op zware voeding gecontroleerd gebruik is nodig)

    ze hebben echter niet altijd alles op voorraad dus het is handig om eerst even te bellen, ook kloppen de online openingstijden niet. Zal binnenkort de openingstijden erbij voegen.

    greetz

    #2
    Re: THC(Tiels Homegrow Center)

    Geen linkje ofzo?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: THC(Tiels Homegrow Center)

      ze hebben geen internet site

      Comment


        #4
        Re: THC(Tiels Homegrow Center)

        Raar dat er dan een internetadres op dat plaatje staat. (ze zijn aan het afbouwen zeker?)
        Weer zo'n vooruitstrevende zaak .. zonder dat moderne internetz
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: THC(Tiels Homegrow Center)

          ja ik vind het ook apart maar die site heeft het nooit gedaan
          en mocht tie verdwijnen laat ik het horen haha

          Comment


            #6
            Re: THC(Tiels Homegrow Center)

            White Widow legende starts @THC tiel. al meer dan 20jaar bestaat die zaak!
            sigpic
            Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

            Comment


              #7
              Re: THC(Tiels Homegrow Center)

              Inderdaad goede jongens en heel veel kennis in huis.
              Dit zijn echte liefhebbers.
              Houden van niet te veel poespas.
              En zijn zeker niet op hun retour.
              Meer nieuws binnenkort via Meerwiet.

              Comment


                #8
                Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                Even terugkomen op het vorige bericht.Blijken last te hebben van een spintplaag in de moeders.Is dingen gaan gebruiken hoerboor die je noet mpet gebruiken.Hufters

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Is dingen gaan gebruiken die je niet wil in je rokertje.Hufters

                Comment


                  #9
                  Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                  Heuje PSY, de foto van het eerste bericht doet het niet meer, kan je die fixen ?

                  @meerwiet, wie heeft er spint, toch niet de growshop, want die mogen niet kweken ey ..
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                    Hun moeders spuit 1 of andere verboden troep uit Belgie.En al een tijdje naar verluid.

                    Comment


                      #11
                      Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                      Ze hebben nu idd een ander goedje voor spint omdat bayer uit de handel is gehaald omdat de boeren anders geen middel meer hebben.
                      Ik heb die foto, s verwijderd qnq dus dat zal niet meer gaan in dit topic.

                      Maar wat is erh mis met dat goedje dan want een maat van me heeft het laatst nog gebruikt? En er lijkt niks mis.
                      Echter alleen te gebruiken in de groei he maar sdas met bayer ook zo.

                      Greets psy

                      Comment


                        #12
                        Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                        Ze hebben een tijd een goedje uit Belgie gehad.Dit is zeer giftig,in de EU verboden en dat nieuwe goedje waar jij het over heeft is daar pas 4 weken aanwezig.dus lang dat verboden goedje gebruikt.Lekker al die coffeeshopwiet die met die zooi bespoten is.THC is afgedaan,wegwezen met zulke mafkezen.Rook ze.

                        Comment


                          #13
                          Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                          Dit nieuwe goedje komt ook uit belgie hebben we het dan echt nie over hetzelfde?
                          Verbeter me als het nodig is maar is bayer niet giftig dan? Volgens mij moet het weinig uitmaken zolang je de toppen niet besproeid.

                          greets

                          Comment


                            #14
                            Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                            Dan kunnen we het wel is over het zelfde hebben.Maar als jij je eigen wiet wil behandelen moet je dat natuurlijk zelf weten.Je kunt ook mighty neem van plagron, gebruiken word in de bioteelt ook gebruikt.Dit gebruiken tot de derde week bloei en dan roofmijt,lieveheersbeestje.Voor de vliegrs de bekende kaarten ophangen.Zaad gebruiken en je kunt gewoon schoon oogsten en veilig.Rook ze.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                            Last edited by MWay; 26 April 2013, 18:52. Reden: dubbel gepost,sorry

                            Comment


                              #15
                              Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                              vind persoonlijk te duur da spul se vragen 20 euro voor een klein gripzakje(raar geval ompakken en doorverkopen) en ja zelf zal ik nu sowieso niet meer spuiten zit bijna aan het eind van de bloei.

                              Maar bedankt voor de tip zal het ckr doorgeven en denk dat ik zelf dan voor de plagron zal gaan

                              greets

                              Comment

                              Bezig...
                              X