Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

growers choice ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    growers choice ?

    Korting op 420shop
    heeft iemand ervaring met deze seedshop,
    heb namelijk een bestelling gedaan week geleden,betaald
    hun zeggen dat het verzonden is maar heb nog niks ontvangen,

    kan deze op de zwarte lijst van oplichters?

    groet J

    #2
    Re: growers choice ?

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...365#post403365

    zoeken was teveel werk!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: growers choice ?

      Vorige growers choice topic is gesloten, dus best tijd voor een nieuwe.Prima ervaring mee, duidelijk klantcontact.
      Maar, de kwaliteit is soms naar de prijs, dus laag, maar soms ook boven verwachting. Als je dat incalculeert, dan kun je de mist niet in gaan.

      Zakenmannetjes en zaaddealers zijn ontevreden met GC, omdat deze zaden op probeert te kopen voor de laagste prijs. En omdat de achtergrond genetica niet gechecked worden. Maar dat is iets voor die handelaren onderling, voor de consument betekent dat niks, behalve die eerste alinea die ik typte.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: growers choice ?

        De prijs was wel voordelig,dat was ook de reden om er wat te bestellen

        die zaadhandel is een goudmijn volgens mij,betaal dan liever iets meer voor goede zaden gelijk,
        denk dat ik voortaan maar bij mijn oude vertrouwde shop bestel *,)

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: growers choice ?

            als je weet waar de zaden vanaf komen dan koop je daar niks meer.
            hij zal er ook goed zaad bij hebben zitten maar goedkoop = duurkoop!
            het is gewoon 'n handelaartje die z'n zaad voor 20 cent inkoopt.
            niet te vergelijken met 'n echte breeder/zaadkweker dus.
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: growers choice ?

              Blijft toch moeilijk om de huidige goede zaadbanken terug te vinden.
              Ter voorbeeld was RQS de top voor zaden en als ik de comments en verslagen moet geloven dan moet je nu wegblijve van RQS.
              Deze beginneling weet het niet meer.
              Als er iemand mij een goede zaadbank kan aanbevelen met wat goede easy indoors zoals WW, ice of Kush mag je dat gerust even delen!

              Comment


                #8
                Re: growers choice ?

                white label/sensi seeds

                http://whitelabelseeds.com/zaden/wlsc/master-kush
                http://whitelabelseeds.com/zaden/wlsc/white-ice
                http://whitelabelseeds.com/zaden/wlsc/white-widow
                Last edited by angel777; 27 March 2014, 12:55.
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: growers choice ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  als je weet waar de zaden vanaf komen dan koop je daar niks meer.
                  hij zal er ook goed zaad bij hebben zitten maar goedkoop = duurkoop!
                  het is gewoon 'n handelaartje die z'n zaad voor 20 cent inkoopt.
                  niet te vergelijken met 'n echte breeder/zaadkweker dus.
                  Als het niet te vergelijken is, dan moet je dat ook niet proberen
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: growers choice ?

                    ik probeer die ook niet
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: growers choice ?

                      Tzijn bagger zaden van !!

                      heb 25 afjes van hen gezet en de hoogste is amper 25 cm , zijn er zelfs paar bij die amper 5 cm zijn !!!

                      Thx voor de leuke ruil poepzak

                      hou die rommel int vervolg bij inplaats van die te ruilen met andere mensen
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #12
                        Re: growers choice ?

                        op zich vind ik 25 cm nog wel kunnen!
                        het zijn en blijven autoflowers.
                        tenzij er gezegd word dat ze minimaal bepaalde hoogte worden en bepaalde hoge opbrengst zouden moeten geven verwacht ik van autoflowers niet meer als 15-20 gram per plantje
                        de nieuwe generatie autoflowers zouden ondertussen WEL al groter kunnen worden en meer opbrengst geven.
                        maar ook dit blijft gissen/koffiedik kijken helaas.

                        maar ik begrijp ook dat als je 25 plantjes zet en er nog geen 100 gram totaal af kan halen dat iemand pissed off word
                        (ook ik heb die tegenvallers wel eens)
                        maar ik blijf dan weer in gedachten houden: niet ieder zaadje word 'n grote boom!
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: growers choice ?

                          Pas op voor deze man van de week hele tent leeg moeten trekken omdat hij rommel verkoopt

                          Comment


                            #14
                            Re: growers choice ?

                            daar heb je volkomen gelijk in , maar dat het allemaal verschillende soortjes zijn en geen enkel word groter dan klopt er toch iets niet denk ik dan , is zonde van men tijd , voeding en grond !!

                            plus de pak kans dan nog eens 25 planten zijn ze ni mals om vermoed ik

                            heb ik liever 5 planten staan waar 10 keer zoveel aan komt hoor !! vandaar ik zeg GROWER CHOICE IS ROMMEL !!! andere zaadbanken hun af word rond de 60 of hoger hier
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              #15
                              Re: growers choice ?

                              Ik heb met enkele GC soorten geen problemen gehad. De critical jack, amnesia, original haze doen het erg goed (90+cm, mooie toppen, kwaliteitswiet) maar de rest werd idd niet hoger dan 30cm. De blueberry is ronduit treurig, dat verkondig ik al 2 jaar. Maar de zaden komen uit ruil? En dan krijgt de shop de schuld? Dat begrijp ik niet zo goed.. Waren die zaden geen eigen kweek dan?
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X