Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waar kan ik nog terecht na 1 maart

    Korting op 420shop
    Mss handig om een apart topic te openen hiervoor. Waar kan ik na 1 maart terecht voor men spullen? Stel dat er morgen bij iemand de lamp het begeeft, of de afzuiger... De paar growshops in Belgie blijven open

    Greensell gaat in verlof. Op de site van 123tuintechniek lees ik dat bepaalde lamper eruit gaan, en filters. Wie doet verder wat? Zaadbanken?

    #2
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    online bestellen, en het postpaketje komt wel toe

    Comment


      #3
      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      27 februari

      Nou dat valt tegen hoor Semkoek.

      Ik had net wat gavita lampjes besteld bij growcenter-noord.nl en aangeklikt dat ik het in de winkel zou ophalen.
      Dus ik dacht, laat ik maar bellen of het morgen misschien al klaarligt.

      Zegt de meneer aan de telefoon, "oh , net half uurtje terug besteld , nee dat leveren we niet meer. we gaan maandag dicht voorlopig. Dus of nu rap in de auto naar ons toe of morgen nog , want we gaan uitverkoop houden ivm de nieuwe wetten"
      Stond niets op website aangegeven
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        - growshops in belgie blijven open
        - belgie doet toch nog iets goed

        Comment


          #5
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          Dat zou ik nu net niet doen beowulf,zo'n lijstje online zetten,waar het wel nog kan we moeten ze het niet te gemakkelijk maken he,zijt maar zeker dat er meegelezen wordt[ QUOTE=beowulf;511828]Mss handig om een apart topic te openen hiervoor. Waar kan ik na 1 maart terecht voor men spullen? Stel dat er morgen bij iemand de lamp het begeeft, of de afzuiger... De paar growshops in Belgie blijven open

          Greensell gaat in verlof. Op de site van 123tuintechniek lees ik dat bepaalde lamper eruit gaan, en filters. Wie doet verder wat? Zaadbanken?[/QUOTE]

          Comment


            #6
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            via Dutch H.. gaat dit toch altijd volgens mij?

            Comment


              #7
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              nope diesel,enkel nog zaden en voeding

              Comment


                #8
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                wat echt amaai dat wist ik niet voorraadje inslaan dan ik ga volgende wekk nog een bestelling doen

                Comment


                  #9
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                  27 februari

                  Nou dat valt tegen hoor Semkoek.

                  Ik had net wat gavita lampjes besteld bij growcenter-noord.nl en aangeklikt dat ik het in de winkel zou ophalen.
                  Dus ik dacht, laat ik maar bellen of het morgen misschien al klaarligt.

                  Zegt de meneer aan de telefoon, "oh , net half uurtje terug besteld , nee dat leveren we niet meer. we gaan maandag dicht voorlopig. Dus of nu rap in de auto naar ons toe of morgen nog , want we gaan uitverkoop houden ivm de nieuwe wetten"
                  Stond niets op website aangegeven
                  De tering ! In goed Amsterdams.

                  Ik was net op de van hasselt weg, en heb drie zakken goldlabel light mix gehaald, (greenheaven).
                  Ik stond even met die man te praten, en de kans is groot, dat ik daar vandaag, voor het laatst goldlabel gekocht heb.

                  Hij gaat niet dicht, maar alle wiet gerelateerde spullen gaan weg. Hij heeft geen zin in het risceren van 80.000 euro boete.

                  Die winkel die voor mij lekker dicht bij zit, had ik gevonden door op canna dealers in Amsterdam noord te zoeken.
                  Ook de plantenvoeding voor wiet planten verkoopt hij straks niet meer.
                  Dat zal wel lekkere gevolgen hebben, voor de prijzen van wiet, en de prijzen van voeding.

                  Ik heb nu voor dit jaar buiten gelukkig genoeg goldlabel. Ik heb 5 potten van 25 liter, en dus drie zakken van 50 liter, en nog een halve zak van vorig jaar.
                  Verder een een zakje indischekers zaad, die kreeg ik gratis, en die gaan in o.a. in me voortuin.

                  Dat word dus straks waarschijnlijk in pokon aarde kweken, als we nog aan zaad kunnen komen.

                  De man vertelde ook, dat er in Almere al een aantal growshop een inval hebben gehad.
                  En dat is dus zelfs al voor 1 maart. Wat vooral weer aantoont, dat de wet alleen maar voor ons geld.

                  Vorig jaar oa nog een fles topbooster gekocht bij growcenter noord.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    #10
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    @Gps , zullen deze shops voet bij stuk houden ?

                    http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMS...oon-open.dhtml

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Wat ? Volgens officier justitie geen zaadjes ?

                    http://www.omroepgelderland.nl/web/n...m#.VPCWi3nb9Ds
                    Last edited by Stemma; 27 February 2015, 17:11.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      Er zijn toch genoeg growshops, in Groot Britannie...verzend kosten kosten ongeveer 25 euro per doos van 30 kilo, anders die paar growshops van Belgie.....Frankrijk verkopen ook lampen en filters....zelfs in Spanje dus.....het enigste probleem het zal wat Money kosten

                      Comment


                        #12
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                        Er zijn toch genoeg growshops, in Groot Britannie...verzend kosten kosten ongeveer 25 euro per doos van 30 kilo, anders die paar growshops van Belgie.....Frankrijk verkopen ook lampen en filters....zelfs in Spanje dus.....het enigste probleem het zal wat Money kosten
                        Dan ook maar hopen dat het niet tegengehouden wordt bij de duane...
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          #13
                          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                          Ben niet op de hoogte van dit alles, maar als ik het hier zo zie lijkt het wel een heksenjacht...

                          Iemand die me in 5 duidelijke zinnen als amateur duidelijk kunnen maken welke idioot of probleem die achteruitgang veroorzaken?
                          Dank bij voorbaat
                          Stap voor stap geraken we er wel.

                          Comment


                            #14
                            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                            als je in aliens geloofd ............
                            kom je denk ik al 'n heel eind
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #15
                              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                              de alien

                              Comment

                              Bezig...
                              X