Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

    Korting op 420shop
    Goedenavond,

    Ik kwam de volgende aanbieding tegen op www.Rollingstoned.nl

    http://www.rollingstoned.nl/rollingstoned-g-kit/

    Ze verkopen een G-kit micro kweekkast en wil ik graag aanschaffen maar nu is mijn vraag:

    Is het betrouwbaar om te bestellen via die website? Zal ik ook daadwerkelijk de G-kit binnen krijgen?

    Ik ken deze website namelijk nog maar net en ben altijd huiverig via internet aankopen.

    Met vriendelijke groet,

    Geodude

    #2
    Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

    Zeker betrouwbaar, zie hier een verslag van de kit:

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t-micro-kastje

    is nog maar net begonnen hoor
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

      lampen: 70 euro
      Afzuiging: 20 euro
      Koolstoffilter: 40 euro

      De vraag blijft of je +/- 270 euro uit wilt geven aan een houten kastje.
      Ik heb eenzelfde formaat kast gebouwd, maar dan liggend, en daar was ik alles inclusief 45-60 euro voor kwijt. Mooie houtkleur, dus staat wat netter in huis.
      Stel dat je maximaal gaat, met ornamentjes, zekeringen, enzovoorts, dan ben je 240 euro kwijt bij het zelfbouwen. Tegenover 399 bij rollingstoned.

      Kiezen voor de gemakkelijke weg mag, natuurlijk! Maar zelf vind ik dat minder leuk.
      Rolling stoned heeft wel een goede naam hoog te houden in NL, hoe het zit met verkoop van spullen, dat weet ik niet.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

        Dat je het binnen krijgt zal wel zeker zijn, dat je voor Led kiest is je eigen keus.

        Comment


          #5
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment


            #6
            Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

            Ik heb deze kast zelf staan en kan je zeggen :

            Je kan zelf bouwen of je kan idd voor easy kiezen en dit doen.
            Kijk tuurlijk is zelf bouwen leuker en meer van YEAH, maar als je het geld hebt raad ik deze kast echt aan.

            Kast is binnen half uur gebruikers klaar en gebouwed en is een beetje het zelfde idee als iets van Ikea bouwen.
            Dus gewoon schuif schoef klik en pok.
            pakket van hun is helemaal compleet incl filter en afzuiger en tijdklok.

            Ook is de kast vrij stil met alles aan, en ik heb hem boven in huis staan waar ik ook game als kut hola GTST of andere woman trash kijkt en je hoort wel een geluid maar niet hinderlijk.
            Ik zou er naast kunnen slapen als het zou moeten.
            Ook fijn is dat hij licht dicht is en er zelfs op de deuren een mee geleverde soort toch strip zit wat echt perfect werkt.

            dus gewoon een leuk kastje JA HET KOST 399 euro maar dan ben je gelijk klaar (op een ventilator na) en uiteraard je potten , aarde , zaadjes , voeding , ph meter enz enz, maar dez eheb je bij een zelfbouw ook nodig.


            Nadeel : is wel vind ik de kast komt van G-tools

            ik heb hem rechtstreeks bij hun besteld omdat Rollingstoned nergens op een reactie terug gaf en ik dus G-tools zelf gebeld hebt welke hele aardige gasten zijn.

            KUT IS ALLEEN : dat hun vervoeren met UPS en die net als postnl denken niet mijn pakket dus pleur neer en trap het eruit op bestemming.
            wat voor hout natuurlijk niet goed is.

            maar de kast krijgt van mij een dikke 8.


            ook reactie op bellen en vragen bij g-tools als mailen en bellen is gewoon top en hun kunnen er vrij weinig aan doen dat GLS zo gooit met hun verzendingen.

            maar hun service en snelheid is echt top !
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              #7
              Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

              damn srry ik geef je morgen effe de maten door

              Comment


                #8
                Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

                KUT IS ALLEEN : dat hun vervoeren met UPS en die net als postnl denken niet mijn pakket dus pleur neer en trap het eruit op bestemming.
                wat voor hout natuurlijk niet goed is.

                maar de kast krijgt van mij een dikke 8.


                ook reactie op bellen en vragen bij g-tools als mailen en bellen is gewoon top en hun kunnen er vrij weinig aan doen dat GLS zo gooit met hun verzendingen.
                Met welke vervoerder werd het nu geleverd?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

                  DHL denk ik.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

                    Kut Hola
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

                      Gls gls gls gls
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        #12
                        Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

                        Ik kan je wel garanderen dat de site betrouwbaar is, maar zoals hierboven is gezegd: 270 euro voor een houten kast.... maar dat is natuurlijk je eigen keuze

                        Comment


                          #13
                          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                          Comment


                            #14
                            Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

                            Oke, ik heb hem binnen gekregen (LED versie) i.v.m brandveiligheid en voelt veiliger. Hij werd geleverd door GLS die er helaas lomp mee om is gegaan waardoor de rubber deurstrip kapot gespleten was.
                            Heb een mailtje gestuurd naar rollingstoned en die gaan mij een nieuwe strip sturen dus probleem opgelost.
                            De afzuiger is stiller dan ik gedacht had.

                            Comment


                              #15
                              Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

                              Ooh netjes man. Dus je bent er zeer tevreden over. Er kan bij de kast maar 1 plantje in toch? Ik had eens een bank bezorgd door PostNL. Die asten ahdden haast, dus toen was er ook het een en andere kapot gegaan....

                              Comment

                              Bezig...
                              X