Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Korting op 420shop
    Beste JD Forum leden

    Het verhaal: in 2015 echt alle coffeeshops afgeweest in Rotterdam en overal diverse dingen geprobeerd.

    wat me opvalt en op beginnen te vallen is dat de coffeeshop wiet steeds slechter word, nergens meer naar ruikt en je bij somige meer hout als
    toppen krijgt.
    Als je dan er wat van zegt van joh als ik hout wil ga ik wel naar de bouwmarkt staan ze stom te kijken en doen net of ze ineens alleen nog turks praten.
    'NO OFFENCE naar turken want heb 5 goede vrienden die turks zijn.

    Ook zit er totaal geen lekkere smaak meer aan of echt geur dat je zegt ZOOOO dan das lekker.

    Ik was dat sinds begin 2015 zo zat dat ik bijna 1 jaar lang heb zitten lezen o.a op jullie forum en op meer site en veel dingen als kweek verslagen heb zitten kijken.
    Veelal Micro verslagen en dat is dan ook wat ik wil gaan doen Klein kweken en voor eigen gebruik zonder dat iemand denkt daar klopt iets niet.

    Dus mega veel micro verslagen lopen volgen en op you tube gezien en veel proberen te leren en info gezocht.
    echt veel tijd ingestoken inmiddels bij op het debiele af vaak.

    sinds vandaag besloten ik ga zelf kweken en dan geen hele velden maar 2 per keer (gewoon voor eigen gebruik)
    wat genoeg moet zijn want blow al heel lang maar nooit veel (hooguit 2 ker per dag inmiddels)

    Ik heb besteld het volgende

    G-Kit is de eerste kast die zo discreet is dat je hem overal kunt neerzetten. Het stijlvolle design – zwart hout en aluminium – van deze exclusieve lezersaanbieding past in ieder interieur.
    De G-Kit kan overal prima staan, door het ingebouwde koolstoffilter heb je totaal geen last van geur. Verkrijgbaar met 180 Watt LED (499,= euro) kweeklamp of 220 Watt T-Neon (399,= euro).


    •Exclusief verkrijgbaar op RollingStoned, in samenwerking met G-Tools
    •Zeer discrete vormgeving, nobody knows
    •Ook bijzonder ideaal voor het kweken van 1 plant!
    •Het gezonde alternatief voor de shop
    •Aankoopbedrag vaak na 1 oogst al terugverdiend (bespaard aan coffeeshop uitgaven).

    Inclusief:
    •220 Watt T-Neon (3x bloei, 1x groei), of 180 Watt Spectrabox Pro IV LED kweeklamp
    •Afzuiger, Koolstoffilter
    •3 gepatenteerde lichtdichte luchtinlaten
    •Schakelklok


    De nieuwste G-Kit is voorzien van een krachtige 180 Watt LED Spectrabox Pro IV kweeklamp van Kweekotheek! Hij is ook nog eens geen cent duurder dan de vertrouwde versie met T-Neon. Sterker nog, die laatste is 100 euro in prijs verlaagd. Voor 399,= euro heb je nu dus al een RollingStoned kweekkast en voor 499,= euro heb je de nieuwste versie met een energiezuinige 180 Watt LED Spectrabox Pro IV kweeklamp.


    De LED kweeklamp heeft 60 x 3Watt LED’s. Op de lamp zitten slechts twee schakelaars. Schakel alleen ene knop in om energie te besparen tijdens de groeifase en schakel voor een uitbundige bloei ook de andere knop in. Makkelijker kan het eigenlijk niet.


    ik heb de Led versie net besteld en volg op Rolling stoned ook de kweek verslagen van dokter groen welke best leuke kweekjes doet ermee inmiddels al een stuk of 10 gezien van hem.

    dus in 2016 sluit ik me zelf aan bij jullie als mede kwekers en ga ik me eigen wiet kweken ipv de troep te roken van de coffeeshop wat echt nergens meer over gaat tegenwoordig.

    link met foto's ervan : http://www.rollingstoned.nl/rollingstoned-g-kit/

    soort wat ik wil gaan doen voorlopig is lemon skunk of iets met lowryder of starryder en ga beginnen met iets van een autoflower om het te leren en ervaring op te doen.
    Meeste zullen gaan lachen om dit denk ik (er zitten ervaren kwekers bij hier) maar iedereen is klein begonnen en je moet gewoon erin groeien weet ik
    heb er ontzettend zin in en klan wel een neiuwe hobby gebruiken erbij als tuinieren



    oja ! shots van de microkast

    GKIT2.jpg


    20150223_090514-e1424703862281.jpg


    kast1.jpg


    kast2.jpg

    en de kweekverslagen van deze kast waar al veel leuks uitgekomen is
    http://www.rollingstoned.nl/cannabis/dokter-groen/


    als het goed is komt deze 1ste week 2016 aan hier

    dus word vervolgd en hopelijk geen troep meer smoken in 2016


    Goede jaarwisseling aan alle hier (YOU ROCK)
    sigpic
    LED there be light

    #2
    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    heb een hetzelfde gemerkt in Amsterdam en ben voor dezelfde redenen beginnen growen
    uiteindelijk heb je dan nog eens het plezier om je Eigen creatie te smoken

    good luck en laat 2016 een mooi oogstjaar worden

    Comment


      #3
      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      ja ben 4 keer geweest bij een hele goede vriend van me in 2015 in Amsterdam en hebben we ook wat Coffeeshops bezocht maar moet zeggen dat jullie betere shops hebben als hier in 010.

      Hier is het echt huilen en kwaliteit word met de maand slechter en steeds grotere troep ! had 5 gram OG kush en dat ging echt nergens over kwa kwaliteit toch 10 euro per gram betaald.

      dus vandaar ga lekker zelf kweken nu

      net zaden besteld 5 verschillende kleine soorten en dan gaat ik net als jij lekker zelf wat doen

      BEN HET ECHT ZO ZAT DIE TROEP TE ROKEN VAN COFFEESHOPS

      Bedankt voor je reactie @dadreps jij een fijne jaarwisseling in Amsterdam en 020 is leuk (ja zegt een 010'er) LOL
      NO shit heb er een maatje wonen welke ook hiervan 010 komt en zegt het zelfde (leuke stad leuke mensen en gezellig en overal wat te doen)

      Ik deel die mening en kom er graag ondanks ik geboren 010 ben
      Last edited by kanon; 31 December 2015, 14:19.
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        #4
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post

          Meeste zullen gaan lachen om dit denk ik (er zitten ervaren kwekers bij hier) maar iedereen is klein begonnen en je moet gewoon erin groeien weet ik
          heb er ontzettend zin in en klan wel een neiuwe hobby gebruiken erbij als tuinieren

          Ik zie liever een micro kweekverslagje van iemand die moeite doet om er wat van op te steken dan een mislukte spint stekkenronde onder een 1000 watter van een noob die zijn brol naar de coffeeshop wil dragen waar jij er dan 10 euro de gram aan geeft. Succes!

          Comment


            #6
            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Neem dan gewoon geen autoflowers als het kan. Dat is niet grappig, want je bent een dief van je eigen portemonnee. Autoflowers vragen bijna 5 uur extra licht per dag tijdens de bloei, dat telt wel op aan het eind.
            Een normale bloeier is veel makkelijker, en er is veel meer van te leren.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              Zonde idd om autoflowers binnen te kweken. Dan wordt er gezegd dat het makkelijker is om te leren....flauwelkul!
              Gewoon fem zaad nemen, minder stroom verbruik en veel hogere opbrengst.
              Bewaar die autoflower zaadjes lekker voor de buitenkweek komende zomer.

              Anyway, hoe je het ook doet. Veel succes!

              Grtz, Ron

              Comment


                #8
                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Ik weet het Ronthebudman en Gandhi Ganjamaster en ik weet jullie hebben gelijk alleen zijn jullie jaren verder als mij kwa kweken.
                Ik ga net beginnen en er komt bij ik heb een pakje Autoflower seeds van iemand gekregen die stopte met kweken (dus een pakje met 5 verschillende AF seeds)

                Ik wil dat eerst proberen en kijken of kweken wat voor mij is want ben kwa hobby altijd snel verveeld.

                als ik het daarna nog leuk vind medio 2016 ga ik wel over op normaal kweken!
                Laat ik eerst maar is kijken of ik kan leren wanneer water wanneer niet en goed leren kijken van geel blad tot aan beestjes.

                maar voornamelijk doe ik het om niet meer de coffeeshop zooi te hoeven roken wat echt nergens meer over gaat kwa kwaliteit tegenwoordig.


                Ik volg al lang in stilte jullie topics en kweek verslagen en vind het leuk maar laat ik eerst eens kijken of het iets voor mij is en of het me ligt.

                wel bedankt voor jullie leuke reacties

                en een goed 2016
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  #9
                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  kanon jij hebt al 5 zaadjes af zie ik..maar raad ik u toch aan om een 100% of 90% indica feminized strain te zoeken. tis niet leuk dat je straks sit te klagen over de 3 maanden tijd kwijt ben..ik zou je graag helpen met die 4 indicas dat je klein kan houden in de kastje

                  Comment


                    #10
                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    Supergoed idee die g-kit maar het is wel heel klein dus autoflowers zijn riskant wat de hoogte van de kast betreft.
                    Autoflowers kiezen zelf wanneer ze stoppen met groeien en beginnen aan de bloei en toppen of dergelijke is geen goed plan.
                    Haal jezelf een gewone feminised soort en maak een scrog-kweekje, op die manier haal je er in die kast het meeste uit denk ik.
                    Neem de tips die je hierboven al kreeg ten harte, het is voor je eigen bestwil

                    Comment


                      #11
                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Denk dat je door te scroggen en toppen nog best een leuke opbrengst er uit kan halen met een 180 watt LED. Ik zit er al een tijdje over te twijfelen om de G-kit zelf te kopen dus ga je verslag zeker volgen.
                      Last edited by gollink; 4 January 2016, 12:19.

                      Comment


                        #12
                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        Dat kan wel eens een interessant verslag worden. Heb ook het een en ander over de G-Kit gelezen, ziet er goed uit iig!

                        Zou er geen autoflowers in zetten. Veel beginners zien het als een mooie plant soort om mee te starten, maar dat is het dus niet.

                        Ik ga het volgen, succes!
                        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                        Comment


                          #13
                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          jongens bedankt voor jullie input en mee denken dat waardeer ik zeer.

                          over die auotflowerzaden en in de tuin zetten las ik in Ronthebudman ze reactie, dat is voor mij geen optie want heb echt tot op het ziekelijke af bemoeizuchtige buren welke als je al door de tuin loopt buiten staan en willen praten en weten wat je aan het doen bent
                          of gaat doen.
                          ook zijn het onzettende ouwe wijven en als ik zo AF neerzet en ze zien of weten dat dan weet een week later de hele buurt het dus das geen optie.

                          voorlopig moet me g-kit nog binnenkomen en die verwacht ik van de week
                          dan ga ik nog lichtmix moeten halen en potten en een lekbak.
                          ook heb ik nog voeding nodig en een ph meter en wil ik nog een kleine fan bestellen.

                          Ik ben van plan om toch eerst een autoflower te doen The lemon Skunk die bij de 5 zaden zitten en daarna ga ik toch wel jullie advies opvolgen en een normale kweek doen.
                          BTW! de Lemon Skunk word niet groter als 45 cm en is een compacte plant (beetje als dieselryder of lowryder achtig)

                          de overige zaden gaat ik een guerilla kweek mee doen en weet inmiddels daar een leuk plekje voor (zaden zijn toch gratis)
                          en aangezien in de tuin hier echt geen optie is denk ik dus daaraan.


                          orgasmatron en gollink ik zag op you tube iemand die ook in zo g-kit kweekt en scrog methode heeft gedaan maar ziet er idd verdomede goed uit bij hem

                          dus ga iedereen hier ze advies zo wie zo in me opnemen en er zeker wat mee doen

                          alle bedankt voor de input
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Voor autoflowers kunnen ook wel in 3L potjes maar gewone planten lijken me makkelijker toch

                              Comment

                              Bezig...
                              X