Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Overbewatering of niet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overbewatering of niet ?

    Korting op 420shop
    Goedendag kwekers, ik heb sinds een par dagen slap hangende bladeren op mijn wietplant. Ze zijn wel nog stevig maar hangen wel slap… ze staan best wel droog nu dus het leek mij dat het geen overbewatering is. Mijn andere plant heeft dit namelijk niet. Iemand een idee?
    Attached Files

    #2
    Indien ze best wel droog staan is het geen over bewatering denk ik.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Hoeveel geef je ze water?
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Loekiewiet
        Loekiewiet commented
        Editing a comment
        Meer water dan? Ik zal het eens aankijken. Wat bedoel je precies met runoff water?

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Die eruit loopt onderaan. Bv bij 2,5l aan de grootste te geven, loopt er water uit onderaan ? Als je nog nooit runoff hebt gehad, mag er denkelijk meer gegeven worden. Je kan ook direct runoff hebben maar dan staan ze zeker te droog, en neemt de grond niks op, loopt het langs de zijkant naar onder. Optillen is bijna geen.optie he , wss loodzwaar bij droog...

      • Loekiewiet
        Loekiewiet commented
        Editing a comment
        Ik heb nog nooit gehad dat het water eruit liep, bij beide. Het is inderdaad niet te tillen.
    Bezig...
    X