Goedendag kwekers, ik heb sinds een par dagen slap hangende bladeren op mijn wietplant. Ze zijn wel nog stevig maar hangen wel slap… ze staan best wel droog nu dus het leek mij dat het geen overbewatering is. Mijn andere plant heeft dit namelijk niet. Iemand een idee?
Overbewatering of niet ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Comment
-
Meer water dan? Ik zal het eens aankijken. Wat bedoel je precies met runoff water? -
Die eruit loopt onderaan. Bv bij 2,5l aan de grootste te geven, loopt er water uit onderaan ? Als je nog nooit runoff hebt gehad, mag er denkelijk meer gegeven worden. Je kan ook direct runoff hebben maar dan staan ze zeker te droog, en neemt de grond niks op, loopt het langs de zijkant naar onder. Optillen is bijna geen.optie he , wss loodzwaar bij droog... -
Ik heb nog nooit gehad dat het water eruit liep, bij beide. Het is inderdaad niet te tillen.
-





Comment