Het oogsten kan bijna beginnen,..circa vanaf 1 september eerste bloei sporen,..vandaag weer even gekeken tot mijn schrik zag ik bij een 3 tal toppen schimmel,...ik zit met mijn handen in het haar wat te doen,... de trichomen foto is vorige week donderdag geknipt,.. de planten gister toppen vandaag white widow huismerk wiedzaadjes.nl 7 tot 9 weken bloeiperiode
Help Schimmel oogsten of wachten?
Collapse
X
-
Je hebt inderdaad een botrytis geval, redden wat je kan redden, ik zou zeggen haal ze om want het ziet er al redelijk gevorderde rot uit. Weet ook als je oogst en je raakt rot aan, dat je die ook kan verspreiden bij verdere aanrakingen op nog evt te redden topjes, dus wees hard, leer uit de les dat je buiten kweken dit meer kan voorkomen.
Ik zou zeggen smijt die rot asap in de vuilnisemmer en raak het zo min mogelijk aan
kijk wat er te redden valt en snoei dit met andere schaar en handschoenenComment




Comment