Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wietplant groeit naar 260cm hoog normaal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplant groeit naar 260cm hoog normaal?

    Korting op 420shop
    Ik heb 4 purple hazes staan waarvan 2 rond de 170 cm hoog zijn en de andere die is al rond 230cm en de grootste is 260+cm de 2 grote staan naast elkaar.
    alle 4 zijn in de zelfde tijd begonnen te bloeien dat is nu ongeveer 1/1½ week geleden.

    Ze zijn gepost in halverwege april

    #2
    Is het een probleem dat ze zo hoog is?

    Misschien kan je wat foto's plaatsen.
    Nu ben ik zelf nog maar een groentje wat kweken betreft, maar er loopt hier veel ervaring rond op Jointje die je vast verder kunnen helpen.

    Comment


    #3
    De pot? Heb je training gedaan? De strain zelf? Verschillen in kwaliteit tussen de zaden?
    De ene hzeft veel strek gehad wat dan negatiever is vgl met de kortere?

    Comment


      #4
      Haze is niet geschikt voor het Nederlandse klimaat eigenlijk die gaan veel te laat bloeien én moeten langer, helemaal als ze buiten staan. Als ze nu beginnen te bloeien mag je nog zeker 13 a 14 weken. Dat is eind december. Zonder afdak of beschutting zoals een kas is dit echt vragen om ellende.

      Op die fotos die je 2 weken terug poste is ook echt nog nergens enig beginnende bloei terug te vinden.. plaats eens een fotootje.
      ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

      Comment


      • PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Amnees kan je tot half okt buiten laten staan. Mits het weer redelijk blijft.
        Ze heeft dan ongeveer 7 weken bloei gehad.
        Toch is ze de moeite waard , heb er vaak genoeg van genoten.

      • Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        Hoewel het stekken waren, van vermoedelijk haze, kan ik slechts donner gelijk geven.

        Zolang de temperatuur maar boven de 7 graden zit blijven de planten groeien en bloeien.
        Onder de 7 graden gaan ze nog niet dood, maar doen ook niet veel meer.

        Ik kweek nu een jaar of 5, en je kan eigenlijk alles buiten kweken, maar het is wel belangrijk dat de plant bestendig is tegen rot en zo.
        In mijn belevingswereld valt haze daar onder.

        Ik verduister tot nu toe nooit en oogst dus altijd in september oktober.
        En dat is dus met planten waarvan de zaadbak roept, dat ze zo goed zijn voor ons klimaat.
        Qua rot lijkt dat ook wel te kloppen. Frisian Dew.
        Maar qua rot was de haze net zo bestand.

        Ik word ook moe van de zaadbanken die roepen dat autoflowers zo goed zijn voor ons klimaat.
        Waarom lees ik hier dan elk jaar dat mensen rot in hun autoflowers hebben ?

        Ik heb hier restanten van frisian dew gezien in de sneeuw. Planten gingen niet dood en niet rotten.

        Het is wel zo dat als je buiten harde toppen wil, je verduisteren moet.

      #5
      De hoogtes die je noemt zijn niks bijzonders.

      Zeker als je in April begint, zijn er genoeg soorten die dan op het eind boven de 2 meter groot zijn.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #6
        Die hoogtes blijft het niet bij,gaan nog hoger worden 😄👍
        Kan prima haze buiten,heb de pure landras Jamaica enekele jaren terug gekweekt iedereen zij kon niet op dit forum toch wel
        👍

        Laat je niks wijsmaken alles kan,de niewe generatie is opgegroeid in het tijdperk van fast en auto varianten,wij de oude generatie weten wel beter dan dat.

        Staff

        Comment


        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Heb je daar nog een foto van ofzo.. m.i bloeien die strains van Jamaica eeuwig omdat het daar elke dag 12/12 is.

        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          @italbri,dan moet je ff me oude topics doorspitten (buiten topics) staan ze tussen.

          Heb zelfs nog 2 zaden ervan

          https://www.tltseeds.com/jamaica/

          Staff

        #7
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X