Beste mede forumbezoeker.
wat mij al een tijdje dwars zit is hoe je in hemels naam die kleine karabijnhaken die aan de katrollen zitten aan de buizen van je kweek tent krijgt?
de opening is te klein of de buis te dik.
ook het touwtje rond de buis en dan in de karabijnhaak werkt voor mij niet zo best.
heb inmiddels ze al vast gemaakt met ijzeren haken
IMG_5941.jpg ,
met van die vuilniszakbinders IMG_5943.jpg
gewoon touw IMG_5942.jpg
plastic clips met haak (deze scheuren en breken heel snel).
heb nu zelfs via china een stuk of 14 van deze gehaald en heb hier nog de meeste hoop op dat deze lukken. IMG_5940.jpg
eigenlijk voor kinderwagens bedoeld om dan tassen aan het stuur te hangen maar om de katrol van de lamp en afzuiging aan te hangen lijken ze me uitermate geschikt.
of ben ik stiekem de enige met dit probleem?
Hopelijk niet want ben wel benieuwd hoe jullie dit euvel hebben aangepakt?
wist even niet zo goed waar ik dit moest vragen dus hopelijk zit ik hier goed in deze topic.
wat mij al een tijdje dwars zit is hoe je in hemels naam die kleine karabijnhaken die aan de katrollen zitten aan de buizen van je kweek tent krijgt?
de opening is te klein of de buis te dik.
ook het touwtje rond de buis en dan in de karabijnhaak werkt voor mij niet zo best.
heb inmiddels ze al vast gemaakt met ijzeren haken
IMG_5941.jpg ,
met van die vuilniszakbinders IMG_5943.jpg
gewoon touw IMG_5942.jpg
plastic clips met haak (deze scheuren en breken heel snel).
heb nu zelfs via china een stuk of 14 van deze gehaald en heb hier nog de meeste hoop op dat deze lukken. IMG_5940.jpg
eigenlijk voor kinderwagens bedoeld om dan tassen aan het stuur te hangen maar om de katrol van de lamp en afzuiging aan te hangen lijken ze me uitermate geschikt.
of ben ik stiekem de enige met dit probleem?
Hopelijk niet want ben wel benieuwd hoe jullie dit euvel hebben aangepakt?
wist even niet zo goed waar ik dit moest vragen dus hopelijk zit ik hier goed in deze topic.

Comment