Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Betreft bevestiging aparatuur aan stangen kweektent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Betreft bevestiging aparatuur aan stangen kweektent

Korting op 420shop
    Beste mede forumbezoeker.
    wat mij al een tijdje dwars zit is hoe je in hemels naam die kleine karabijnhaken die aan de katrollen zitten aan de buizen van je kweek tent krijgt?
    de opening is te klein of de buis te dik.
    ook het touwtje rond de buis en dan in de karabijnhaak werkt voor mij niet zo best.
    heb inmiddels ze al vast gemaakt met ijzeren haken
    IMG_5941.jpg ,
    met van die vuilniszakbinders IMG_5943.jpg
    gewoon touw IMG_5942.jpg
    plastic clips met haak (deze scheuren en breken heel snel).
    heb nu zelfs via china een stuk of 14 van deze gehaald en heb hier nog de meeste hoop op dat deze lukken. IMG_5940.jpg
    eigenlijk voor kinderwagens bedoeld om dan tassen aan het stuur te hangen maar om de katrol van de lamp en afzuiging aan te hangen lijken ze me uitermate geschikt.

of ben ik stiekem de enige met dit probleem?

Hopelijk niet want ben wel benieuwd hoe jullie dit euvel hebben aangepakt?
    wist even niet zo goed waar ik dit moest vragen dus hopelijk zit ik hier goed in deze topic.

khaak ze simpel rond 1 of 2 buizen hou zou dat niet werken?
    En men lamp hangt op easy rollers daar ben ik wel fan van geen overtollig touw en kan hem gewoon omhoog of omlaag trekken.

IMG_7873.jpgIMG_7874.jpg

Comment

• ReCoil
      ReCoil commented
      Editing a comment
      Voor de afzuiging kan hij wel statisch blijven hangen dus dat kan in principe met meerdere mogelijkheden.
      Het gaat mij meer om de lampen die gaan toch het meest omhoog of omlaag van alle attributen.
      Met de standaard katrollen die je bij alle lampen krijgt is het lastig aangezien je al snel te hard trekt en dan komt hij los van de buis bij mij.
      Wat jij laat zien vind ik persoonlijk niet fijn daarom de vraag naar andere oplossingen.
      Easy rolls heb ik moeten googlen want kende die niet. (Die zijn in principe hetzelfde idee als de katrollen die je erbij krijgt volgens mij)
      Het is eigenlijk zo dat de karabijnhaken wel iets groter mochten zijn. (Zo groot dat door de opening wel gewoon een buis past)
      Ik zal de klittenband bevestiging eerst eens proberen als die binnen is.

Ps: de haken die je bij sommige buisventilators of filter krijgt die zijn perfect maar kan die nergens los vinden. (Haken staan in een gedraaide 90graden hoek)
Bezig...
X