Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

'multisect' van kb voor spint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    'multisect' van kb voor spint

    Korting op 420shop
    Ik heb vandaag spint ontdekt op mijn planten en ik heb multisect van kb staan.

    Er staat geen spint in de bijsluiten maar wel goed voor alle zuigende en bijtende insecten.
    Zou dit mijn probleem kunnen oplossen? Ik ben er wel tijdig bij en zit nu in week 3 van mijn bloei.

    alvast bedankt

    #2
    Re: 'multisect' van kb voor spint

    Hoy Jan,

    Heeft het productje je kunnen helpen in je strijd tegen spint? Ikzelf heb het op de kast staan en het werk wel hoor tegen trips, maar je houdt best nog een geheim wapen achter de hand zoals roofmijt om de eitjes uit de weg te ruimen.
    Het best pas je zon productje toe tijdens de groei maar in de 3e week bloei zou ook nog moeten kunnen. Respecteer echter altijd de wachttijd, hier 4 weken, als je gezondheid je lief is!!!
    Overlaatst kwam ik in de aveve en daar vond ik het middel polysect 3P die wel tegen spint zou helpen. Ik las dat het een knock-down effect had tegen volwassen en kleinere exemplaren maar vermoed ook hier dat ze de eitjes onaangeroerd laat. Het product zou niet zo sterk zijn en ook niet door de plant mee worden gedragen met het oog op onze gezondheid na de oogst. De werkzame tijd is hier maar 3 dagen en het is de bedoeling de insecten vol te raken zodat deze sterven. 3 dagen na de behandeling zou ik roofmijt inzetten.

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment

    Bezig...
    X