Waar mijn eerste kweek erg goed is verlopen,loop ik vandaag mijn hokkie binnen en zie tot mijn grote schrik dat ik in drie planten spint heb.
Mijn andere planten zijn gelukkig (nog) niet aangetast.
Nu is mijn vraag als beginnend kweker (heb dit in mijn eerste kweek nog niet meegemaakt) wat moet ik hier aan doen?
Ik heb hier op het forum al verschillende dingen gelezen,van sproeien met bayar garden,planten stofzuigen en roofmijt.
Zoveel tips,maar wat is nou dé juiste manier om van die elende af te komen?
Nu ik al erg mooie topvorming heb en nog enkele weken te gaan heb wil ik wel mijn best doen om die elendige dingen te lijf te gaan,maar ik wil ook niet dat de kwaliteit van mijn platen (toppen) er aan gaan.
Hoe bestijden jullie deze elende door gaans?
Mijn andere planten zijn gelukkig (nog) niet aangetast.
Nu is mijn vraag als beginnend kweker (heb dit in mijn eerste kweek nog niet meegemaakt) wat moet ik hier aan doen?
Ik heb hier op het forum al verschillende dingen gelezen,van sproeien met bayar garden,planten stofzuigen en roofmijt.
Zoveel tips,maar wat is nou dé juiste manier om van die elende af te komen?
Nu ik al erg mooie topvorming heb en nog enkele weken te gaan heb wil ik wel mijn best doen om die elendige dingen te lijf te gaan,maar ik wil ook niet dat de kwaliteit van mijn platen (toppen) er aan gaan.
Hoe bestijden jullie deze elende door gaans?

Comment