Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wat o wat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat o wat?

    Korting op 420shop
    Hoi growers!

    Vandaag tot mijn schrik ontdek ik: (zie foto's)
    Heb geen idee wat het is, tripsen? spint? geen idee hoe dat eruit ziet, is eerste kweek.
    Kan iemand mij vertellen wat het is? en hoe snel ik het behandelen moet en met wat?

    Alvast bedankt.
    Gr Rookie88

    edit: foto's 1,6,9,11 en 12 horen er niet tussen. krijg ze alleen niet weg geedit
    Attached Files
    Last edited by Rookie88; 8 July 2010, 21:10.

    #2
    Re: wat o wat?

    Voeding gegeven? staan ze buiten ? binnen ?
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: wat o wat?

      Voeding van BioNova staan binnen op zolder.

      Comment


        #4
        Re: wat o wat?

        veel te vroeg voeding waarom geef je voeding? voeding geef je pas als je ziet dat je plant voeding nodig heeft nu verbranden je wortels en je plant weet niet wat met de voeding tedoen dus krijg je vlekken
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: wat o wat?

          ok super, als ik stop met voeding moet het goed komen?
          Dacht dat het wel kon, zijn zeker 8-9 weken, grootste loopt tegen een meter.
          (zijn niet de kleine plantjes van de foto's die kloppen niet.)

          geen beesies dus? dats mooi
          Last edited by Rookie88; 8 July 2010, 21:10. Reden: foto's verwijderen gelukt

          Comment


            #6
            Re: wat o wat?

            als het idd van de voeding komt, dan komt alles idd terug goed een tijdje na het stoppen

            om zeker te zijn dat het geen beestjes zijn, kun je best eens heel goed de plant onderzoeken. Als er beestjes zijn zul je die zeker kunnen zien, vergrootglas kan natuurlijk handig zijn

            Comment


              #7
              Re: wat o wat?

              bedankt ga zeker even nader bekijken.
              1/10 melk water mengsel proberen prefentief en eff stoppen met voeding

              Comment


                #8
                Re: wat o wat?

                Melk??? wtf man zijn jullie gek aan het worden of wa? waarom geef jij jou plant melk????? word met de dag gekker hier
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: wat o wat?

                  Haha, blijkt een of ander stofje in te zitten.
                  Trekt in de plant en houd de beestjes weg ..

                  Comment


                    #10
                    Re: wat o wat?

                    in melk zit potassium fosfaat, dit zou het afweersysteem van de plant moeten versterken.

                    het gebruik van een mix van melk en water zou vooral doeltreffend zijn bij meeldauw, bij andere schimmels en aandoeningen heeft het minder effect. (denk niet dat rookie met meeldauw zit, zou veel duidelijker zijn op de foto's)

                    zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ken enkele mensen die er zeer tevreden over zijn, andere ondervinden er geen effect van

                    ken alvast niemand die er negatief effect van heeft gehad dus volgens mij (hoe vreemd het ook klinkt bella) zeker geen kwaad om het te proberen

                    Comment


                      #11
                      Re: wat o wat?

                      Geen verbetering 1 plant nu bijna dood, zelfs growshop wist neit wat het was.

                      Comment

                      Bezig...
                      X