Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit spint?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit spint?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen, graag een beetje hulp.
    Ik teelde mijn plantje onder een TL lamp. Maar met de zonnige dagen heb ik haar aan de vensterbank met raam open in het zonlicht gezet. Vanmorgen bij de controle zag ik signalen van verbranding. Bij nadere inspectie lijkt het op spint. Maar aan de onderkant van het blad is dan weer niets te zien. Grmbl!

    Moet ik haar weg doen? Met mijn buitenteelt van 2008 gebruikte ik een zelfgemaakte pepperspray om ongedierte preventief te weren. Maar het kwaad is hier al geschied. Wat kan ik doen om haar te redden?

    Graag wat hulp en dank bij voorbaat.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hey, ik denk niet dat dit spint is hoor maar eerder een voeding probleem. Succes

    Comment


      #3
      Als een plantje onder kunstlicht is ' groot' gebracht zal ze heftig reageren op de zon, dat is hetgeen je nu ziet.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Bedankt voor jullie antwoorden. Voedingprobleem kan niet. Ze staat in een medium arm aan npk en krijgt enkel water.

        Een heftige reactie op de zon kan wel. Van 24h TL naar hele dagen zonlicht.

        Comment


          #5
          Even met een loep onder de bladeren kijken. dan kan je zien of er spint en eitjes zitten. Je kan knoflookextract rogis carlic gebruiken tegen spint. Zoek maar even op google

          Comment

          Bezig...
          X