Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stippeltjes op de bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stippeltjes op de bladeren

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Dit is mijn eerste blad en hij doet het vrij goed. Nu heb ik vandaag opgemerkt dat er een aantal stippeltjes op de bladeren zijn aan het komen. Normaal staat hij binnen maar het was zeer mooi week deze week dus heb ik hem overdag buiten gezet.
    de stipjes zijn wit achtig en sommige zwart.
    weet iemand van jullie wat dit kan zijn?

    groetjes,Delange
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    beestjes

    Comment


      #3
      Allereerst hoop ik dat je een zij hebt, als het een hij is heb je er niks aan

      Buiten heb je natuurlijk te maken met allerlei omstandigheden, het kan schade van insecten zijn maar ook van de felle zon. Ik denk het laatste.

      Als je je plant van binnen naar buiten doet kun je haar het beste even laten wennen door haar tijdelijk in de schaduw te zetten, als ze dan gewend is kun je langzaam opbouwen en haar wat langer in de volle zon zetten.



      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Ok bedankt voor de raad zal hem een
        mooi plekje geven, indien het toch insecten zouden zijn wat doe ik daar het best tegen het is nog maar 1 blaadje en bij 2 andere blaadjes is het beginnend.

        Comment


          #5
          Buiten doe je weinig tegen beestjes en dat zou ook niet nodig moeten zijn, er komen altijd weer andere beestjes die ze opeten. Oppassen als je haar weer naar binnen wilt halen, mochten het beestjes zijn dan neem je die zo mee naar binnen, daar zijn geen natuurlijke vijanden en ligt een plaag zo op de loer.

          Als je controleert op beestjes vergeet dan niet ook de onderkant van de bladeren te checken, meestal zitten ze verstopt uit het licht.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          Bezig...
          X