Kan iemand mii vertellen wrm die vlekken/stippen op mijn bladden heb Teveel water/weinig voeding ,licht, warmte,??
stippen op blad, binnenkweek
Collapse
X
-
-
-
-
Comment
-
volgende keer ff een wat uitgebreidere omschrijving maken van je situatie... je hebt nu een hele korte beschrijving gegeven en die aan je foto gekoppeld i.p.v in je post te zetten, vandaar de kortaf reacties.
je hebt mogelijk spint, maar o.b.v. zo weinig informatie kunnen we niet veel voor je betekenen.Comment
-

Kijk eens met een vergrootglas naar de onderkant van de bladeren of je iets ziet lopen.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Man man man
Titel 'help' en omschrijving van het probleem; niks.
Oh, de omschrijving van het probleem heb je bij de omschrijving van de foto gezet, zal dat even aanpassen.
En de titel ook meteen....
Nou, succes.Last edited by QnQ; 30 April 2018, 17:49.Comment








Comment