Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Strepen, gangen in het blad ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Strepen, gangen in het blad ?

    Korting op 420shop
    Goedenavond mede kwekers.

    Weet iemand waar mijn wietplant ineens last van heeft? Begon onschuldig bij 1 blaadje maar langzaamaan tast het de hele plant aan.

    Door het weer 2 dagen in een tuinhuisje gestaan misschien dat dat de oorzaak was. Of moet ik gaan bijvoeden?

    Alvast bedankt!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Mineervlieglarven. Aan het einde van het gangetje zit de larve. Die kun je met een naald het blad uitwippen. Je kunt ze waarschijnlijk beter zien zitten aan de onderkant van het blad.

    Comment


      #3
      Zal het eens proberen. Het heeft op 2 dagen tijd al meerdere bladen aangetast. Moet ik deze bladeren nu wegknippen?

      Comment


        #4
        Neen, laten zitten. Sproeien met zeepoplossing helpt mss. Paar druppels dreft op een liter.

        Comment


          #5
          Dek dan wel de grond onder de plant af.

          Bij mij houd het altijd van zelf op, die vliegjes.
          Last edited by Gps; 18 June 2018, 01:38.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          Bezig...
          X