Strepen en stippen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Johnnydekweker
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2018
    • 183

    #1

    Strepen en stippen

    Korting op 420shop
    Hoi, dit is mijn eerste kweek. Mijn plantjes worden aangevallen door allerlei beestjes. Wat kan ik hier het best tegen doen?

    het zijn 4 AK-47 (geen autoflower) nu ongeveer 4 weken oud. Ik gebruik alleen wat potgrond en mest als voeding. Heb ze altijd buiten staan behalve als het regent
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Johnnydekweker
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2018
    • 183

    #2
    Hier nog wat foto's
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Anthony997
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2018
      • 114

      #3
      ik volg....de mijne wordt ook aangevallen....kut insecten

      Comment

      • menos
        Advanced Stoner
        Member
        • Apr 2018
        • 73

        #4
        Die sporen lijken op mineervlieglarven die zich een baan graven door je blad. Normaal zijn ze zichtbaar onderaan het blad. Je kan proberen ze er uit te wippen met een naald.

        Die stippen zijn mogelijks trips, zie je speldekopgrote insecten onder je blad lopen?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          De sporen lijken uitgedroogd, dan is de vlieg gevlogen.
          Als je geen beestjes op de onderkant van het blad ziet zijn die stippen van een Cicade.
          Daar kun je weinig tegen doen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Johnnydekweker
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2018
            • 183

            #6
            Oke, er zitten geen insecten of vliegen onder de bladeren. Wel lijkt het zich verder te ontwikkelen.

            er zit ook iets dat wit is aan de zijkant van de pot, meeldauw misschien? Ik zal de planten eens behandelen met melk en water oplossing.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Nee dat is kalk van opspattend water of zoutresten van de vorige kweek als je de pot niet schoongemaakt hebt.
              Als je de pot tot het randje had gevuld had je het niet gezien.
              Geen melk op je planten doen, dat helpt niet tegen meeldauw en het is een voedingsbron voor allerlei microscopisch leven.

              Als je niks ziet hoef je niks te spuiten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...