Hey mede kwekers en .Na dagelijks controle op vervelende indringers op mijn plant kom ik deze insect sinds een paar dagen tegen op mijn plant.Ik verwijder ze dan telkens allemaal ( wat ik tegen kom ). Maar elke dag kom ik van die beestjes weer tegen , ze komen alleen op de plant voor op mijn medium (Plagron light mix )heb ik nog niets gevonden. Ik doe aan buitenkweek dus is insecten vermijden onmogelijk,maar is dit exemplaar schadelijk voor een wietplant of moet ik mij hier geen zorgen over maken. Alvast bedankt.
Welk insekt is dit ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Is een zeer zeldzame Afghaanse kandijstamper, zijn er maar 6 in Nederland ontdekt!!Green finger als je inmiddels weet wat het is, dan ben ik wel nieuwsgierig
In goede gezondheid zo'n 1500 waard..!!
Prettig weekend!!
Comment
-
Oh die vliegjes,
zitten er bij mij ook op..
Als je er achter komt wat voor vliegjes 't zijn ben ik wel benieuwd
Comment
-
Comment





Comment