Bij het inspecteren van mijn plant zag ik dat er op 2 bladeren witte stipjes zaten. Dat betekent niet veel goeds. Heb me microscoop erbij gepakt en zag een soort van rupsje. Nog geen millimeter groot. Groen. Bijna zelfde kleur als het blad. Had al een beetje gezocht, maar het is geen trips of spint. In verband met het bestrijden zou ik wel graag willen weten wat voor vervelend beestje aan mijn mooie plant zit te knagen. Heeft iemand een idee en misschien ook hoe ik ze het beste kan bestrijden? Alvast bedankt!
Help. Ik weet niet wat voor insect het is
Collapse
X
-
Is een beetje lastig aangezien die nog geen millimeter groot isYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Die larve wat jij laat zien is de mineervlieg. Een trips heeft daar wel iets van weg ;
38F363D5-82E5-4209-B10D-75B4D2E15099.jpeg
Die vlekjes, zijn die zilverkleurig ?
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Kijk eens goed met een vergrootglas aan de onderkant van de bladeren of je daar niks ziet lopen ?Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment





Comment