Hallo mede kwekers, dit is mijn eerste keer dat ik een wiet plant heb, en ik zag vandaag dat er zwarte beestjes op zitten. Ze hebben vleugels en zijn heel klein (zie foto's) ik denk zelf dat het zwarte luizen zijn maar weet het niet zeker. Ook zijn er een aantal van de bladeren een beetje verkleurd / er zitten rare kringels op. Wie weet wat dit is en hoe ik het kan verhelpen? Alvast heel erg bedankt!
Wie weet wat dit voor beestjes zijn en hoe ik er vanaf kom?
Collapse
X






Comment