Witte vlieg schade

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nca076
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2018
    • 3

    #1

    Witte vlieg schade

    Korting op 420shop
    Beste mensen,
    ik ben dit jaar begonne aan me eerste kweek.
    plantje is autoflower pure ak.
    zit nu in de 2 en halve week. Heb last gehad van witvlieg ben er nu vanaf maar plantje ziet er nog slecht uit. Trekt dit vanzelf weg? Op de foto kunt u de schade zien
    ​​​​​​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Ongeldig
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2016
    • 759

    #2
    Die schade trekt niet meer bij. Die bladeren zullen uiteindelijk afsterven. Het nieuw aangemaakte blad ziet er gezond uit. Dat is belangrijker als dat reeds beschadigde blad.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Yep, laat dat blad maar lekker gaan die worden niet meer goed. Gewoon laten zitten.
      Focus je op het nieuwe blad nu.

      Pas op met veel water geven in de hitte, ik zie dat er water uit de pot komt, dan geef je teveel.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • nca076
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Jul 2018
        • 3

        #4
        Dus niet eraf knippen geeft teveel stress denk ik?

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Niet eraf knippen. Bladeren worden vanzelf bruin, verdorren en worden afgestoten door de plant. De plant krijgt zo geen wondjes als je het natuurlijk laat ontwikkelen. En de plant kan nog de laatste voedingstoffen uit het blad trekken. Als het is afgevallen kun je het verwijderen. Als het niet afvalt maar wel echt dood is en het gaat regenen en vochtig weer worden, verwijderen. Meestal valt het blad vanzelf af. Soms wil het weleens weerbarstig blijven hangen zelfs als het al een maand poepbruin ziet en nog maar twee cm groot is. Dan mag je het wel voorzichtig verpulveren of afvegen.
      Bezig...