zwarte beestjes tussen mijn toppen// Early Skunk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Luuk1988
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2018
    • 124

    #1

    zwarte beestjes tussen mijn toppen// Early Skunk

    Korting op 420shop
    Hoe verdrijf ik deze beestjes van mijn plant?

    Hoi mensen,

    Mijn dames moeten nog een week of 2-3. Alles ging van een leien dakje. Echter heb ik sinds kort zwarte beestjes op mijn plant zitten. Ik heb 3-4 dagen met groene zeep en tabak gespoten, ik zie dat het merendeel van de plant af is. De delen die ik makkelijk bereik zijn leeg. Echter tussen de toppen zitten nog veel beestjes, ik word ze niet de baas. Heeft iemand tips?


    Ik heb ook mijn plant in bad gedaan. Kluit ingepakt in een zak, en de toppen kopje onder gedaan en stevig gespoeld. Ik ben zeker niet zachtzinnig geweest. De puntjes van de bladeren zijn nu zwart en wijzen/krullen omhoog. Heeft iemand nog tips? Zie foto's. Jullie krijgen mijn eeeuwige dank.

    Je ziet op mijn wijsvinger de smurrie dat van het beestje afkomt als je het dood maakt, beetje bruinig.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Luuk1988
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2018
    • 124

    #2
    Meer beeld
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

  • Sudoma
    Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 706

    #3
    Ik verdenk zwarte luis. Hebben ze ook vleugeltjes?

    Als die doodgaan in je toppen blijven ze erin plakken.
    Die krijg je niet meer eruit.
    Anders ben je uren, dagen, weken bezig.

    Ikzelf laat ze altijd met rust en oogst gewoon mijn toppen. Als er niks meer te eten is, en het te droog wordt gaan ze vanzelf uit de plant.
    Wel blijven er heel veel dode achter in je toppen.

    Of je dat wilt gaan roken is natuurlijk je eigen keus.

    Net als met berkenzaad. Je krijgt het niet 100% eruit.

    Comment

    Bezig...