Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Herken het beest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ok duidelijk
    Gelijk uitzetten ? Dus ook al is het licht aan dat maakt voor de roofmijt verder niet uit ? Het schijnt dat de ideale rv rond de 60 zou moeten zijn las ik ergens .. Dat komt wel aardig goed -) ..
    Leuk dat er zo wordt mee gedacht !

    Comment


      #17
      Nou ja .. Dit dus ..
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


        #18
        Dus gisteren heb je gif tegen spint gespoten en nu zet je roofmijten uit ?
        Benieuwd of dat werkt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Tom79
          Tom79 commented
          Editing a comment
          Daar zat ik dus ook mee .. Het was meer een schrik reactie .. Inzetten wat je kan .. Het blad was wel droog na een goeie 24 uur maar idd - de sporen zijn er nog wel .. Maar als het de mijt uitroeit dan toch ook de spint hoop ik ..

        #19
        ik ben ook erg benieuwd

        Comment


          #20
          En dan te bedenken dat Spint waarschijnlijk resistent is tegen het gif. Arme roofmijt, die wordt aangevallen door de spint :p
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Tom79
            Tom79 commented
            Editing a comment
            Mwhoa .. Spint is taai maar resistent ? Ik had gedacht dat de levering langer zou duren : Op de website gaven ze aan dat het een paar werkdagen zou duren .. Dus ik dacht, de eerste defensie is bayern en dan laat ik de roofmijt de rest opruimen .. Dat gaat nu even wat anders lopen vrees ik .. Ik kijk het vd week wel aan ..

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Resistant inderdaad, dat is het grote probleem met spint.

          #21
          Heey nog wakker i heb hulp nodig heb een probleem

          Comment


          • Tom79
            Tom79 commented
            Editing a comment
            Problemen heb ik zelf al genoeg ... What’s up

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            In je eigen topic aub

          #22
          Omdat ik een open eind een vreselijke dood doener vind : Ik heb de spint tot het eind aan toe onder controle kunnen houden ..

          Iedere dag goed kijken en waar nodig met de stofzuiger erover heen .. Het beperkte zich gelukkig tot kleine webjes aan de steel vh blad ..

          ik weet niet of het nou de zwaveldamper / bayern of roofmijt is geweest .. Dat is het nadeel als je meerdere dingen tegelijk inzet .. En blij als ik was had ik mijn lesje wel geleerd - Zaadjes gehaald ! Om nu alweer de eerste tekenen te zien van ongedierte .. *zucht*

          Comment


            #23
            En heb je ook je tent / hokje helemaal uitgesopt voor dat je overnieuw bent begonnen ?

            Comment


            • Tom79
              Tom79 commented
              Editing a comment
              Schoongemaakt zeker maar soppen was geen optie .. En daar spint in de lucht zit sta ik al met 2-0 achter want ik zit middenin de natuur

            #24
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #25
              Wil je echt van spint af zonder jezelf gek te poetsen en altijd wel een hoekje te vergeten?
              Afzuiger uit, paar gloeilampen erin en de temperatuur richting 30 graden. 3 weekjes lege tent en ze plegen collectief hongerdood en er leeft er echt geen een meer.

              Simpelheid is troef.

              suc6
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


              • Tom79
                Tom79 commented
                Editing a comment
                Klinkt inderdaad logisch en alsof het zou kunnen werken .. Ik heb echter een groot probleem - ik ben geen broodkweker (werk gewoon) maar kan dit niet thuis doen en moet er dus een plek voor huren .. En daar het een hobby is kan ik die achterstand van 1.5 maan niet opvangen .. Nog niet iig ..
                Last edited by Tom79; 21 April 2019, 08:29.
            Bezig...
            X