Hier nog iemand wakker ik heb dringend hulp nodig !!! Ik weet niets wat ik moet doen me plantes gaan hangen als een Palm opeens ne 2 weken uit zaad
welk beestje is dit
Collapse
X
-
-
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Geef nog geen voedig zijn 2 weekes nu zit met led lamp temp is heletijd tussen de 20en 28 meestal 23/24 LV al vanaf begin 30 tot 34 hoger krijg ik het niet wrm weet ik niet ik denk beestjes omdat van een plantje lijkt net een verwrongen blad beetje inelkaar getrokken en vis net dat beestje uit me tent die van de foto maar weet niet Wa het isComment
-
Ik weet niet waar je u druk om maakt.
Die plantjes staan toch gewoon in nachtmodus?
Zijn wel wat klein voor 14 dagen oud te zijn.
Maar dat is afhankelijk van uw temperatuur en lichtbron etc...
Die hebben de volgende weken nog geen voeding nodig.
Water de eerst komende dagen ook niet.Comment
-
Okeej top maar wat is dat beestje dan lijkt op een trips maar ik weet het niet Zekker vandaar dat ik me druk maak want vanplantjes zijn 2 bultjes op en en lijkt net soort deukje ( plat gezogen cel ) schrik ervan hahahvandaar meteen rond vragen of iemand dat beestje herkent Oja ze staan sinds gister al zo ook onder licht terwijl de rest mooi omhoog staat nog 2 andereComment
-
Ai thnx man ik wil dit niet verkloten vandaar me enige kans op wiet hier en enige kans dit jaar tot volgend jaar privé redens heb zelfs nog alle spaarlampen en led schijnlampen bij gehangen om het zoveel mogenlijk op te krikkenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Thrips is 1 mm groot. Ik zie een veel groter wazig beest.
Niet herkenbaar op de foto dus zal je zelf moeten uitzoeken.
-
Het lijkt een beetje op een wants, of een boktor.
Daarvan zijn er heel veel soorten, en in dat land waar jij woont misschien wel andere dan hier ?
Om echt te zien wat het precies is, zou je 'm op een wit of zwart karton moeten prikken en dan proberen een goeie foto te maken.
Bedenk net, als het een nieuwe tent is, kan het zelfs nog wel een beest uit China zijn die de reis overleeft heeft.
Nou ben ik wel nieuwsgierig ook
Last edited by QnQ; 4 March 2019, 07:03.Comment
-
Thnx voor het mee denken ervan .
Ik ben net trotste eigenaar geworden van nieuwe huisdieren in me tent .
vandaag even een huisje maken voor ze (lieveheersbeestjes ).
vind ze overal hier me huis stikt ervan Hahhaa ,en ben even knoflook aan planten vandaag .
Ook even met bleek de gehele tent even afnemen de lampen enz .
Maar ik zou het egt niet weten wat het is .
zal dadelijk even proberen een goede foto te maken op wit of zwart karton of iets .
De tent is al meerdere keren gebruikt maar had toen ooit is spint dat heb ik toen behandeld met gif van de growshop .
Dus vandaag weer druk in de weer met stalles kijken of ik het kan fixe , ongedierte vrij weer te zijn
-
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
-
Comment






Comment