welk beestje is dit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Itje29
    Advanced Stoner
    Member
    • Feb 2019
    • 63

    #1

    welk beestje is dit

    Korting op 420shop
    Hier nog iemand wakker ik heb dringend hulp nodig !!! Ik weet niets wat ik moet doen me plantes gaan hangen als een Palm opeens ne 2 weken uit zaad
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Burundanga
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 408

    #2
    En dan nu... de PLANTJES.

    Comment

    • Itje29
      Advanced Stoner
      Member
      • Feb 2019
      • 63

      #3
      Jesssss kan je mij asjeblieft helpe

      Comment

      • Burundanga
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Dec 2016
        • 408

        #4
        Zoals al zoveel gevraagd op het forum:

        -Foto's van de planten.
        -Het probleem
        -Je setup

        Comment

        • Itje29
          Advanced Stoner
          Member
          • Feb 2019
          • 63

          #5
          Attached Files
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • Itje29
            Advanced Stoner
            Member
            • Feb 2019
            • 63

            #6
            Geef nog geen voedig zijn 2 weekes nu zit met led lamp temp is heletijd tussen de 20en 28 meestal 23/24 LV al vanaf begin 30 tot 34 hoger krijg ik het niet wrm weet ik niet ik denk beestjes omdat van een plantje lijkt net een verwrongen blad beetje inelkaar getrokken en vis net dat beestje uit me tent die van de foto maar weet niet Wa het is

            Comment

            • Burundanga
              Son of the Bong
              420 MemberMemberLucky Member
              • Dec 2016
              • 408

              #7
              Ik weet niet waar je u druk om maakt.
              Die plantjes staan toch gewoon in nachtmodus?
              Zijn wel wat klein voor 14 dagen oud te zijn.
              Maar dat is afhankelijk van uw temperatuur en lichtbron etc...
              Die hebben de volgende weken nog geen voeding nodig.
              Water de eerst komende dagen ook niet.

              Comment

              • Itje29
                Advanced Stoner
                Member
                • Feb 2019
                • 63

                #8
                Okeej top maar wat is dat beestje dan lijkt op een trips maar ik weet het niet Zekker vandaar dat ik me druk maak want vanplantjes zijn 2 bultjes op en en lijkt net soort deukje ( plat gezogen cel ) schrik ervan hahahvandaar meteen rond vragen of iemand dat beestje herkent Oja ze staan sinds gister al zo ook onder licht terwijl de rest mooi omhoog staat nog 2 andere

                Comment

                • Burundanga
                  Son of the Bong
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Dec 2016
                  • 408

                  #9
                  Cicaden (https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/42743-Cicade) - Wol, Dop en Schildluis (https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/42742-Wol-Dop-en


                  Met een beetje geduld vind je zelf het antwoord.

                  NO worries.

                  Comment

                  • Itje29
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Feb 2019
                    • 63

                    #10
                    Ai thnx man ik wil dit niet verkloten vandaar me enige kans op wiet hier en enige kans dit jaar tot volgend jaar privé redens heb zelfs nog alle spaarlampen en led schijnlampen bij gehangen om het zoveel mogenlijk op te krikken
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Thrips is 1 mm groot. Ik zie een veel groter wazig beest.
                      Niet herkenbaar op de foto dus zal je zelf moeten uitzoeken.

                      -
                      Het lijkt een beetje op een wants, of een boktor.
                      Daarvan zijn er heel veel soorten, en in dat land waar jij woont misschien wel andere dan hier ?
                      Om echt te zien wat het precies is, zou je 'm op een wit of zwart karton moeten prikken en dan proberen een goeie foto te maken.

                      Bedenk net, als het een nieuwe tent is, kan het zelfs nog wel een beest uit China zijn die de reis overleeft heeft.
                      Nou ben ik wel nieuwsgierig ook
                      Last edited by QnQ; 4 March 2019, 07:03.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                      • Itje29
                        Itje29 commented
                        Editing a comment
                        Thnx voor het mee denken ervan .
                        Ik ben net trotste eigenaar geworden van nieuwe huisdieren in me tent .
                        vandaag even een huisje maken voor ze (lieveheersbeestjes ).
                        vind ze overal hier me huis stikt ervan Hahhaa ,en ben even knoflook aan planten vandaag .
                        Ook even met bleek de gehele tent even afnemen de lampen enz .

                        Maar ik zou het egt niet weten wat het is .
                        zal dadelijk even proberen een goede foto te maken op wit of zwart karton of iets .
                        De tent is al meerdere keren gebruikt maar had toen ooit is spint dat heb ik toen behandeld met gif van de growshop .
                        Dus vandaag weer druk in de weer met stalles kijken of ik het kan fixe , ongedierte vrij weer te zijn
                    • Itje29
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Feb 2019
                      • 63

                      #12
                      6150F9C5-D9A6-420D-B60F-65EABDEAA22D.png A60B9BB8-0430-4694-849A-2E0EA2F2CD7B.png
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment

                      • Pit
                        Banned
                        Lucky Member
                        • Oct 2015
                        • 345

                        #13
                        Geen trips of spint mijt, maar wat het wel is weet ik niet.

                        Comment

                        • Burundanga
                          Son of the Bong
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Dec 2016
                          • 408

                          #14
                          Ik heb dit beest eerlijk gezegd ook nog nooit gezien.

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #15
                            Da's een mooi beest jongu

                            Wat het precies is weet ik ook niet.
                            Lijkt een soort wants.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                            • Itje29
                              Itje29 commented
                              Editing a comment
                              Hahhaa vond em ook zo ontzettend mooi dat ie nu opgesloten zit in een flesje kijkend naar de planten hahhha zal hem leren
                          Bezig...