Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spint! Mijn allergrootste droom!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spint! Mijn allergrootste droom!

    Korting op 420shop
    Misschien wel de laatste week, totdat ik ze wilde oogsten.

    Waar kom ik achter? Lieve beestjes die mijn plant naar de gort helpen.

    Wat is jullie advies? Anti insecten spray, afknippen en drogen? Ik weet het niet meer..
    Attached Files

    #2
    Als het de laatste week voor de oogst is, niks aan doen.

    * je bedoelde zeker je grootste angst ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Zuennos
      Zuennos commented
      Editing a comment
      Enig idee?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Dood zal je er niet van gaan, misschien proef je er iets van maar veel kwaad zal het niet kunnen denk ik. Je wilt niet weten wat je (onbewust) via shopwiet al hebt binnen gekregen.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Je kunt ze drogen door de takken of hele plant op te hangen, en dan iets van plantmateriaal daarboven hangen.
      Bijvoorbeeld een tak van een eerder geoogste plant, of iets van riet ofzo.
      Spint kruipt graag omhoog, dus dan kruipen ze uit je plant. Van Thrips weet ik dat niet, die zie je ook vaak onderaan dus daar zal het minder/niet voor werken.

      Beestjes kun je er ook wel een beetje uit kloppen op tafel ofzo als alles goed droog is.
      Er zit altijd wel wat in, kleine beestjes plakken vast aan de trichomen, want daar zijn die ook voor, verdediging van de plant.
      En je kunt best eens een of meerdere varenrouwmuggen opgerookt hebben als je coffeeshopwiet gebruikt.
      Als je wiet lekker knettert, is dat niet van het vuurwerk, dat zijn exploderende beestjes.

    #3
    Zijn langwerpige beestjes, denk eerder dat het thripsen zijn. Zou er, zoals QNQ al zei, de laatste week niks meer aan doen.

    Houd er wel rekening mee dat thripsen hardnekkig zijn, volgende ronde dien je daar rekening mee te houden en preventief te werk zult moeten gaan met bijv. neemolie.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #4
      Droom er liever niet over ..

      Nachtmerries heb ik niet.
      Krijg je ervan als je zoveel zuen smoked
      Ad usum proprium!

      Comment

      Bezig...
      X