Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

16x ssh, gele schilfers op blad.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    16x ssh, gele schilfers op blad.

    Korting op 420shop
    Goedendag allemaal,

    ik zal mezelf eerst is voorstellen omdat ik nieuw ben hier. Ik ben smokeysdream ergens uit Nederland en ben met m’n eerste binnenkweek bezig.

    ik gebruik de gehele voedingslijn van aqualogic: A&B grond, wortelstimulator, booster, superbloei, aminoforter en enzymen. Ph+ en ph- van canna.

    Mn schatjes staan nu 4 weken en een dag waarvan 1 week groei op 18/6 en dus 3 weken nu op 12/12.
    ik gebruik een 400w hps lamp en een afzuiger met carbonfilter 350m2 heb ook verwarming en een lochtbevochtiger.

    ik zie nu dat de een paar bladeren van het onderste en middelste bladeren dek wat gele schilfers krijgen. Wat is dit is mijn vraag. Ik geef water met een ph van 6.5 ec van 1.3 en ppm 0,793

    de vriendelijke groeten
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Even nog een wat betere foto, kan er maar 1 per bericht uploaden dus dan maar ff zo ben benieuwd wat jullie verder van m’n schatjes vinden. Alvast bedankt mede hobbyisten en stoners
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Zijn het stekken ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Hey QNQ,

        ja heb ze 4 weken geleden als stekken neergezet

        Comment


          #5
          Heb je ze behandeld tegen ongedierte voor je ze in de kweekruimte gezet hebt ?

          Zo niet, check de onderkant van de bladeren op spint. Zo groot als een zandkorreltje en ongeveer dezelfde kleur.

          Pure gok, want op m’n gsm is de foto niet zo duidelijk
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Het is precies dat wat jij zegt. Ik ga ze vanavond direct behandelen want heb dit niet gedaan als stek. Kun jij mij mss wat meer vertellen over wat de gevolgen zijn voor mijn 1e kweek. Hoe vind je verder alles eruit zien. Vgm is alles verder best gezond, Mja heb ook nog weinig ervaring wel heeel veel gelezen al

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Gebruik neemolie, 5 ml ltr, de aangetaste bladeren verlies je, als je de plaag onder controle/vernietigd hebt, moet je preventief blijven spuiten ( lagere dosering ), in de bloei roofmijt gebruiken, de kaarten kan je kopen bij Welkoop (30E), growshop en internet.
          Bezig...
          X