Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Onbekende vliegjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onbekende vliegjes

    Korting op 420shop
    Ik heb last van vliegjes in de tent ik kan alleen nergens vinden wat het is en hoe ik er van af kom
    iemand een idee ?
    Attached Files

    #2
    Sorry, heb nooit vliegjes. Als ik jou
    was zou ik gelijk de gasbrander pakken!!

    Comment


      #3
      Je foto is wat onduidelijk maar meestal zijn vliegjes de Varenrouwmug en die krijg je van te nat kweken of als je medium continue vochtig is zoals bijv. bij het gebruik van een Blumat.

      Google eens wat afbeeldingen van de VRM en als m dat is dan vind je genoeg info op het forum want er zijn redelijk wat kwekers op het forum te vinden die er last van hebben. Heb ze zelf ook wel eens.

      [edit] Bij nader inzien weet ik het voor 99 % zeker dat het een ietwat verschrompelde VRM is.[/edit]
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Hier nog wat meer foto's dit is volgens mij niet de varenrouwmug?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        Last edited by QnQ; 28 August 2020, 10:41.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Hoe groot zijn ze ? Houd er eens een potlood oid langs..

        #5
        Heb ze al weg gegooid maar ze zijn ongeveer net zo groot als een huis vlieg lengte is rond de 10 a 15 mm

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ow dan is het geen VRM die zijn echt kleiner. Geen idee, hoor eigenlijk nooit van andere vliegjes van andere kwekers. Al eens gezocht in de helpdesk bij het ongedierte gedeelte ?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Je hebt ze ook van dat formaat, misschien een ondersoort ofzo, ik had eens een zak grond van een vage growshop daar kwamen ook die grote uit.
          De tekening van de vleugels lijkt ook erg op die van de varenrouwmug. (rouwvlieg)

        #6
        Vliegenvanger, of gele indicatiestrips, zwavelbrander of andere vergassingsmethode, vleesetend plantje ernaast. Kan allemaal.

        De drol verwijderen? Rioolput terug aanbrengen, de bron van die beesten verwijderen.

        Comment

        Bezig...
        X