Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Duizendpoten in de grond ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Duizendpoten in de grond ???

    Korting op 420shop
    Ik heb al een drama achter de rug met de grond die ik van een growshop heb
    ontvangen, en nu blijken er meerdere kleine duizendpoten in te zitten.

    Van de 6 potten hebben iig 2 last ervan.

    Het zijn iig geen witte maar deze



    Ze zijn razendsnel iig

    Moet ik me hier zorgen om maken of maakt dit niet veel uit ? Kan ik er iets tegen
    doen ?

    #2
    Re: Duizendpoten in de grond ???

    Gewone duizendpoot (Lithobius forficatus) ; deze duizendpoot is roodoranje van kleur, heeft 15 paar poten (als ze volwassen zijn) en wordt 18 tot 30 mm lang. Deze soort wordt ook wel steenloper genoemd en zit overdag onder stenen of schors.
    Duizendpoten zijn zonder uitzondering snelle jagers met giftige 'kaakpoten'. Ze eten kleine ongewervelden als insecten, slakken en wormen, ook andere prooien als pissebedden en spinnen worden gegeten. Vrijwel alle duizendpoten zijn nuttige dieren omdat ze aan planten knagende dieren opeten.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Duizendpoten

    Comment


      #3
      Re: Duizendpoten in de grond ???

      Ok thnx, kan geen kwaad dus.

      Als ik maar geen tientallen dadelijk door mijn tentje heb kruipen

      Comment


        #4
        Re: Duizendpoten in de grond ???

        als ze niets meer te eten hebben kunnen ze nog aan elkaar beginnen en daar na zijn ze op. Hoeveel het er worden , tsja , als je niet erg gecontamineerde aarde heb mogen daar niet veel beestjes inzitten en zouden het er nooit veel kunnen worden. Volgende keer andere aarde . veel succes nog met je kweek

        Comment


          #5
          Re: Duizendpoten in de grond ???

          Het is biocanna terra grond, heb het gekregen via een growshop waar ik normaal nooit heb besteld. eerste en laatste keer.

          Kwam ook bevroren aan per post, bleek bij de opslag bij de growshop of bij canna te zijn bevroren

          En dan nu die beesies pff....

          Comment

          Bezig...
          X