Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Trips Gespot week 3 12/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trips Gespot week 3 12/12

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Nou ben ik dus eerste week echte bloei,
    En net bij het water geven plekjes gespot op t blad van meerdere planten al.
    Dus op onderzoek uit gegaan en inderdaad trips gespot .

    Mijn vraag is of in dit stadium nog solabiol ken gebruiken want dat is wat ik toevallig nog heb liggen,
    of dat ik dit beter achterwegen ken laten omdat de eerste bloei al gestart is en roofwantsen moet bestellen.

    mvg Remco

    #2
    Remcojeff ja roofwantsen bestellen, in de bloei geen middelen meer sproeien enz..

    Succes

    Comment


      #3
      Is moeilijk aan te komen,maar als je vloeibare lsd ken krijgen dan heb je ze zo weghebben ze een hekel aan
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Bij mij zijn de gele ‘insectenplakstrippen’ ook effectief gebleken. Wat goedkoper dan roofwants.

        Comment


          #5
          Bedankt voor jullie reacties
          Roofwantsen zijn besteld, MankeNelis goeie tip hier ook gelijk een aantal van besteld !

          Comment


            #6
            Nog even een vraag
            Ben mezelf er wat over aan het inlezen en zie dat aaltjes ook voor de bestrijding van trips word gebruikt.
            Ik heb de roofwantsen al besteld omdat ik niet wist waar ik die in mijn omgeving kon kopen,
            Alleen nou kan ik dus aaltjes wel in de buurt verkrijgen kom ik net achter misschien voor de volgende keer (hoop t niet) ,
            Zijn de aaltjes dan ook een goede oplossing ?

            Mvg Remco

            Comment

            Bezig...
            X