Beestjes op het wiet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietsylvie
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jul 2020
    • 12

    #1

    Beestjes op het wiet

    Korting op 420shop
    Mijn wietplantje is klaar om geoogst te worden (de bovenste toppen iig). Nu zag ik aan de onder kant kleine zwarte beestjes. Hoe kom ik hier van af? En kan ik de toppen dan nog steeds gebruiken?

    en is het mogelijk de bovenste takken van de plant af te halen en dan de onderste te laten zitten (de bovenste hebben al bruine ‘haartjes’ en de ondersten zijn nog wit)
  • Wietsylvie
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jul 2020
    • 12

    #2
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by QnQ; 26 September 2020, 08:50.

    Comment

    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #3
      Nog steeds bladluis en je kan nog steeds in gedeeltes knippen.
      bladluis kan je afspoelen onder de douche of met sproeier, of in een waterstofperoxide bad na het knippen, spoel je ook stof en zand en beestjes en eitjes mee weg.

      En het gaat om de trichomen ( glinsterspul), en niet om de haartjes ( pistels ).

      Comment

      Bezig...