Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bah me stekjes hebben spint!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bah me stekjes hebben spint!

    hmm denk dat ik maar voor de volgende ronde zaadjes zal aanschaffen. eigenlijk wil ik 10 verschillende planten, alleen begrijp ik dat dit niet aan te raden is ivm verschillen in lengte en bloei tijd. of zijn er combinaties die wel goed samen in 1 tent kunnen?

    Comment


      #17
      Re: bah me stekjes hebben spint!

      indica's worden niet erg groot dus zullen niet zo erg veel in hoogte verschillen
      10 verschillende soorten in 1 tent??
      wat als er toevallig 'n herma zaadje tussen 1 van die soorten zit en je hele tent bestuift zodat je 'n leuke verzameling zaad krijgt.

      lees eens wat verslagen door,
      kijk eerst eens wat rond hoe anderen werken


      er staat zoveel informatie op dit forum
      kan het niet beter weggehaald worden en er 'n 24/7 vraagbank van gemaakt worden heb ik dan zo'n idee!!!!!!!!

      gebruik de info die op het forum te vinden is en je krijgt meer info als wij je kunnen proberen duidelijk te maken met wat letters

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #18
        Re: bah me stekjes hebben spint!

        even klein update, me stekjes zijn gelukkig weer! beestjes weg na 2 x biologisch spul gespoten te hebben! ze zijn de laatste dagen ook veel meer gaan groeien (waarschijnlijk zijn de wortels aangeslagen) ik heb wel 2 achterblijvers. mijn fotocamera is helaas stuk anders had ik wel een foto gepost. ik kan niet wachten tot ik ze mag proefen!

        Comment

        Bezig...
        X