Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladluis of iets anders?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladluis of iets anders?

    Korting op 420shop
    Ik zie deze rondkruipen in de aarde en vliegen (kunnen bladluizen vliegen? )
    Heb een beetje rondgekeken op de forums maar niet echt antwoord gevonden op mijn vraag, sorry.

    Grtz
    Attached Files

    #2
    Zoek eens op varenrouwmug.....

    articles-pests-diseases-fungus-gnats_banner_1.jpg

    Comment


      #3
      Iets anders.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4


        Ben zelf diatomeenaarde (met een trema) aan het testen. Dat zou evt. helpen.

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Zoek eens op wat dat spul zou moeten doen met insectenlongen en gewrichten. Vertaal dat eens naar een mens.
          Als het de longen kapot zou moeten scheuren van insecten die al miljoenen jaren op het droge leven en praktisch geen vocht in hun longen nodig hebben om de boel sappig te houden.. Wat doet het dan met ons super zachte weefsel?

          DE werkt niet echt tegen insecten; ik heb ze er nooit mee weg gekregen. Daarnaast bevat het regelmatig stofjes die niet zo goed zijn voor een mens, denk aan asbest en flink wat fluoride.

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Oei, ik begreep dat het equivalent voor mensen een ballenbad met scheermesjes is. Mhhh. Ligt nu in mijn potten.

          Komt van Vreeken.

          Ik ga me.nog wat verder moeten verdiepen in dat spul. Werd op een Zwitserse site erg goed bevonden. Maar voorzichtig dus.
      Bezig...
      X