Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

direkt hulp: spint

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    direkt hulp: spint

    Korting op 420shop
    mijn plantjes staan al bijna klaar om te knippen maar denk dat ik spint heb wat is nu snelste middel voor verwijderen

    #2
    Re: direkt hulp

    -Topic Moved naar Cannabis Helpdesk, Beestjes!-

    Gelieve in je topic naam ook het probleem kort te omschrijven?! bv Help Spint etc...


    Topic namen als Help, direct hulp etc.., gaan minder respons krijgen.


    Mvg
    Last edited by westport; 23 March 2011, 17:13.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: direkt hulp

      Een touwetje aan je top binden en die naar je plafond leiden , spint zoekt het hoogste punt op de plant
      Na de oogst wel je hok goed schoon maken en nieuwe stekken preventief dompelen in PV +

      Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment


        #4
        Re: direkt hulp

        spint leeft van de sappen van levende bladeren.tijdens het drogen sterft de spint heel snel omdat hij een heele snelle stofwisseling heeft.je moet nu alle spint die je ziet verwijderen met een stofzuiger met een panty voor de stofzuigermond.ook kun je als je plant toch al bijna klaar is de bladeren met de ergste spint gewoon verwijderen.

        Comment


          #5
          Re: direkt hulp: spint

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t=spint+kweker

          Comment


            #6
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: direkt hulp: spint

              massai spuiten een paar dagen voordat je gaat knippen?zou ik zelf zeer zeker niet doen

              Comment


                #8
                Re: direkt hulp: spint

                Als je planten al bijna klaar zijn, wil je geen bestrijdingsmiddelen meer gebruiken. Ik ben zowizo zwaar tegenstander van masai. Het maakt meer kapot dan je lief is zegmaar.

                De methoden hierboven genoemd zijn prima om het wat te beperken. Je kunt ook de temperatuur wat laten zakken en de luchtvochtigheid wat verhogen. Daar houd spint niet van en zal zich dus minder snel vermenigvuldigen.

                Dan krijg je daarna de opgaaf om je hok zo goed schoon te maken, dat er geen een overleeft.

                Waren het stekken waaruit je begon? Dan zou ik nieuwe stekken die je haalt maar goed controleren, of uit zaad beginnen, dan heb je zeker geen verstekelingen. Bij stekken krijg je vaak een probleem van je stekkenboer er gratis bijgeleverd.

                Comment


                  #9
                  Re: direkt hulp

                  smeer touwetje in met wat zoets

                  Comment

                  Bezig...
                  X