Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welk beestje is dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welk beestje is dit?

    Korting op 420shop
    Hallo,


    Het viel mij de laatste tijd op dat er kleine beestjes op het hout van de terrasmeubels kruipen. Niet in extreme mate maar je ziet ze wel.

    Ik heb voorlopig geen last van beestjes bij de dames maar ben wel curieus naar wat dit nu juist is en of het ook van onze geliefde plant houd?
    Heb hier al rondgekeken in het subforum beestjes.. kan niet specifiek dit beestje vinden. Het heeft geen vleugeltjes.image_420614.jpg

    Ik zet er verschillende foto's bij, goed inzoomen op de foto's.

    door te uploaden is de kwaliteit nog slechter geworden.. hopelijk kan je er iets uit maken.


    Attached Files
    Last edited by highsky; 22 October 2021, 14:53.

    #2
    Een bruin beestje. Daar stopt mijn inschatting.

    Comment


      #3
      Tor , of kevertje mss ? Kan het niet zo goed uitmaken. Geen ronde mini gaatjes in je meubels?
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • highsky
        highsky commented
        Editing a comment
        Zal er eens naar kijken morgen of er gaatjes zijn.
        Lukt me niet met mijn camera om duidelijkere foto's te nemen. Thanks

      #4
      Als het op hout kruipt, dan heeft het geen interesse in groen, anders zou het wel op een plant zitten.

      Emmer heet water, 1 lepel groene zeep per liter water, en daarmee schoonmaken, dan was je algen etc. eraf.
      Daar komen ze waarschijnlijk op af.

      Foto's zijn te onduidelijk. Gebruik je flits, en niet inzoomen met je camera maar dicht erop. Digitale zoom op een camera/gsm is altijd slecht.
      Gebruik de macro-stand als die erop zit.
      Eventueel vang je er eentje, en zet je 'm op een wit A4tje (dan zonder flits), of je gooit 'm een half uurtje in de vriezer, dan zitten ze lekker stil als je daarna een foto neemt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • highsky
        highsky commented
        Editing a comment
        Mijn excuses voor de slechte kwaliteit. Op wit papier eentje fotograferen zal idd beter lukken, heb nog een oude iPhone de camera is echt bagger.

        De beestjes kruipen idd buiten op het terras op de houten meubels, binnenshuis zitten ze niet.
        Klopt meubels zijn groen aan het worden, moeten eens afgespoten worden.

        Thanks!!
    Bezig...
    X