Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vliegje en spinnetje(s)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vliegje en spinnetje(s)

    Korting op 420shop
    Hej

    Zonet kwam ik van mijn kleine zaailingetjes en zag ik deze kameraad zicht te goed doen aan het tere stengeltje, het is de eerste keer dat ik die zie en stel er mij dan ook vragen bij... Zou dit een soort eendagsvlieg zijn?
    insect.JPG
    Heb deze dan ook dadelijk verbannen uit mijn territorium!

    Ook merkte ik op dat op een 20 tal cm van de plantjes er een hoop spinnetjes hun hebben genesteld, te zien op de foto, vroeg mij af of die kwaad kunnen aangezien ze toch in grote hoeveelheid aanwezig zijn Volgens mij zijn het kruisspinnen (jonge)
    spinnen.jpg

    Verder doen ze het heel goed de plantjes
    Alvast bedankt
    Gr SilveR

    #2
    Re: Vliegje en spinnetje(s)

    Lijkt mij op een ondersoort van de gaasvliegen, eten bladluizen btw.
    En spinnen eten insekten, dus niet schadelijk. Maar die kleintjes blijven daar niet, ze gaan nog wel verkassen.

    Comment


      #3
      Re: Vliegje en spinnetje(s)

      ieuw spinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnen
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Vliegje en spinnetje(s)

        Tof he die spinnetjes belladonna,
        Ik maak er me niet druk om, de plantjes doen het goed en de natuurlijke vijand zal het ongedierte hier wel in toom houden
        Gr

        Comment

        Bezig...
        X