Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Witte vliegjes, nog paar weken tot oogst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte vliegjes, nog paar weken tot oogst

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Op mijn 3 AF planten buiten heb ik last van witte vliegjes, als je tegen de plant tikt vliegen er zomaar 50weg.

    Nu zitten de planten deze week op 10 weken totale leeftijd, wat volgens dutch headshop ook de totale levensduur zijn voor deze plant (cbd Medgom)
    Ik heb al een hoop grote bladeren verwijderd maar ben bang dat ik er niet meer vanaf kom.
    is het verstandig om dit van dag tot dag te bekijken of ze direct te oogsten?

    alvast bedankt voor het meedenken.

    #2
    Ik zou oogsten. Zo'n plaag lost ook de natuur niet zomaar meer op. Hoe langer je wacht, des te meer uitwerpsels er op je wiet komen....

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #3
      als het de mineervlieg is zou ik oogsten als het al een beetje rookbaar is nu.zijn echt krengen
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Dit zijn ze, de bloeiharen beginnen langzaamaan bruin te worden. Afgaande op jullie reacties gaan ze vanavond om, had liever nog even gewacht maar het is niet anders.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Dit is hoe ze erbij staan. Was nog donker dus foto's zijn met flits gemaakt
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Noemt zo gewoon , witte vlieg. Is weinig mis mee , minder toch dan spint, thrips of mineervlieg. Ik zou nog afwachten tot je zeker weet nu is de wiet goed. Buiten lost veel zichzelf op, mss volgende week verdwenen?
              Ganja always does the trick.

              Comment

              Bezig...
              X