Rododendroncicade?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lordovick
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2010
    • 45

    #1

    Rododendroncicade?

    Korting op 420shop
    IMG_6886 (Large).jpg

    Dit insectje zit al heel de dag op dezelfde plek op mijn plant. Het is alsof het iets bewaakt. En ik vermoed het plasje water dat een paar cm daaronder gelegen is. (en die blijkbaar niet verdampt is vandaag)
    Het lijkt op een Rododendroncicade, maar wat doet dat gans de dag op mijn plant?

    Iemand met raad?

    grtz
  • lordovick
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2010
    • 45

    #2
    Re: Rododendroncicade?

    Het zal eerder een groene cicade zijn zie ik net!
    Eitjes in stengels??

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: Rododendroncicade?

      kicken die foto,moet een nieuwe rubriek worden.WAT ZIT ER NU WEER OP ME PLANT?

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Rododendroncicade?

        Cicades zijn sapzuigers, dus wat doet ie daar?

        Comment

        • lordovick
          Senior Stoner
          Member
          • Dec 2010
          • 45

          #5
          Re: Rododendroncicade?

          Ale, kzal ze dan maar van dat lekker wietsapje laten verder drinken.
          kvond gewoon eigenaardig dat ze daar al heel de dag zit...
          Ale eerder bewonderenswaardig!

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: Rododendroncicade?

            Morgen komt zijn familie aanschuiven...

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: Rododendroncicade?

              Het is wel duidelijk wat die aan het doen is; Vreemd gaan !!!
              Altijd met rust laten.

              Grtz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • lordovick
                Senior Stoner
                Member
                • Dec 2010
                • 45

                #8
                Re: Rododendroncicade?

                Oorspronkelijk geplaatst door vale
                Morgen komt zijn familie aanschuiven...
                Ondertussen is hij gaan vliegen. Hopelijk zijn vriendjes ni gaan halen of ik haal grof geschut boven!

                Comment

                • misto
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 1011

                  #9
                  Re: Rododendroncicade?

                  Oorspronkelijk geplaatst door vale
                  Morgen komt zijn familie aanschuiven...
                  waar herken ik dit van haha
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment

                  Bezig...