Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help spint en meeldauw in week 7 van de boei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help spint en meeldauw in week 7 van de boei.

    Korting op 420shop
    Ik heb dus last van spint en meeldauw en zit halverwege de 7de week van de bloei.
    De meeldauw is al vanaf de eerste week van de bloei aanwezig en ontdekte na paar weken dat ik ook spint had.
    Heb de planten toen bespoten met masai van bayer en daarme ook groot deel van de meeldauw verwijderd.
    Heb een week later roofmijt uit gezet maar die blijkt nu niet echt te werken en de meeldauw komt ook weet terug.
    Vandaag voor het eerst bij 2 planten van de 16 web op de top gezien en verwijderd.
    Nu is mijn vraag kan ik die spint nog in toom houden met stofzuigen enz en ik had gehoort dat meeldauw toprot kan veroorzaken dus wat moet ik daar nu mee? toch nog maar een keer behandelen?tt
    Ik kweek binnen en temp is netjes 26gr en hooguit 28 op een warme dag en vochtigheid is nu rond de 50%.

    greets missoury

    #2
    Re: Help spint en meeldauw in week 7 van de boei.

    Ik zou niet meer spuiten. Zuigen tegen de spint en blad met meeldouw verwijderen als de meeldouw tot in je toppen komt ken e de zaak weggooien. Eventueel nadenken over een vroege noodoogst. beter iets dan niets.

    Comment


      #3
      Re: Help spint en meeldauw in week 7 van de boei.

      spuiten tegen spint en meeldauw is nu te laat.je zal echt de bladeren 1 voor 1 af moeten nemen met een middel tegen spint en tegen meeldauw.is echt een pokke werk,maar zo zorg je ervoor dat er geen bestrijdingsmiddel op je toppen komt.

      Comment


        #4
        Re: Help spint en meeldauw in week 7 van de boei.

        Canna Cure halen !! link: http://www.canna.nl/cannacure

        Comment


          #5
          Re: Help spint en meeldauw in week 7 van de boei.

          We zijn 4 week verder sinds de vraag.... 7+4= 11 week bloei.
          Al klaar?

          Comment


            #6
            Re: Help spint en meeldauw in week 7 van de boei.

            beter klaar want in de boei dan moet het erg nat liggen, is de plant nu de boot in?

            of heb je geoogst? en hoe bevalt ie dan?

            enige update ?

            Comment


              #7
              Re: Help spint en meeldauw in week 7 van de boei.

              Haha wel beetje laat al die adviezen maar beter laat dan nooit
              Ik heb idd niet meer gespoten heb bladeren met meeldauw verwijderd en spint er af gezogen.
              End week 9 ging het zo hard dat ik maar vroeg geoogst heb.
              Het zit inmiddels droog in zakken en heb het wel gemerkt knaw opbrengst 280gr van 16 planten onder 600w
              Maargoed beter iets dan niets had 1 hoofd top met rot er in maar verder gelukkig niks.

              Comment

              Bezig...
              X