Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

beestjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beestjes

    Korting op 420shop
    Ik heb een mannelijke plant, die heb ik nu zo'n ongeveer 3 dagen binnen staan met folie eronder. Ik merk dat er langzamerhand stuifmeel op het folie begint te komen.
    Nou kijk ik om 3 uur naar de plant en zie dat er kleine zwarte beestjes bij de balletjes zitten.
    ik heb er ongeveer 4 kunnen ontdekken en heb ik voorzichtig weggehaald maar ik vrees dat er meerdere zitten.

    Wat moet ik er tegen doen? of is dit normaal?

    grz
    jappie

    #2
    Re: beestjes

    Ik ben niet zeker, maar ik gok dat je wat last hebt van bladluizen... Omdat het een mannetje is kan dit denk ik niet zoveel kwaad, aangezien je het toch niet gaat oproken en je het enkel doet voor het stuifmeel.

    Moest je de bladluizen willen behandelen, ga dan gewoon op zoek naar een middel tegen bladluizen. Alhoewel ik denk dat het bij een mannetje gewoon geldverspilling is.

    Bladluizen, althans de zwarte variant ervan, zien er zo uit:



    Greetz

    Comment


      #3
      Re: beestjes

      dankje!

      Comment


        #4
        Re: beestjes

        Of zijn het misschien deze beestjes (de grotere)? Ik merkte deze bij mijn Lowryder op toen ik haar had geknipt, maar heb ze allemaal verwijderd voor ik haar te drogen heb gehangen.



        In dat geval zou ik ze gewoon laten zitten. Ze doen niet veel kwaad en eten zelfs de bladluizen op

        Zo zie je maar, alles in de natuur heeft z'n functie

        Greetz

        Comment


          #5
          Re: beestjes

          zo groot als je in de eerste foto liet zien zijn ze niet en ze zijn met stukken minder, maar ze zitten tussen de balletjes van de man. de tweede foto lijkt er het meest op al zijn ze met stukken minder.
          toch bedankt!

          Comment

          Bezig...
          X