Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

    Korting op 420shop
    Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

    #2
    Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

    Haahahhahaha, hoe verzin je het. Ik denk dat het celvocht gaat koken en je cellen kapot springen. Ik zou het niet doen.

    Spint wegzuigen, stofzuiger op laagste stand. Of de truc met de stok op de top.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0948-Spint-weg
    Last edited by monty; 28 November 2011, 22:53.

    Comment


      #3
      Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

      Ik had al het vermoeden dat jij als eerste mijn "mogelijke oplossing tegen spint" finaal onderuit zou halen. Maar wordt het vocht inderdaad zo warm. Ik weet dat stroom in energie wordt omgezet, maar wordt het ook na 2 seconden al zo warm? Want die beesten zijn gelijk kapot.

      Ik ga het eens proberen met mijn elektrische vliegenmepper. Zoals je weet heb ik toch een plant die het niet zo goed doet. Deze kan wel een verbrand topje hebben.

      Gr. JFF
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

      Comment


        #4
        Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

        Ben zeer benieuwd. succes.

        Comment


          #5
          Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

          succes ermeeen als het niet helpt,kan je altyd de stoom reiniger gebruiken

          Comment


            #6
            Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

            en toen kwam 'tie erachter dat 20wietplantjes op 'n vierkant metertje makkelijk een 600watter konden laten branden dmv bio-energie
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

              Jullie lachen maar........ Maar mijn elektrische vliegenmepper werkt wel. Alleen is hij een beetje lomp en groot voor die kleine spintjes, dus is hij niet echt praktisch. De plant heeft geen last van de elektriciteit van deze mepper, dus als ik hem kleiner kan maken zodat ik over (en onder) bladeren kan wrijven heb ik wellicht iets.

              Word vervolgd....
              Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

              Comment


                #8
                Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

                Een gat in de markt?

                Comment


                  #9
                  Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

                  Dat zal wel meevallen Vale. Alleen ben ik weer een tijdje van de straat, haha. Nee, een oplossing zal het niet worden ben ik bang. Maar altijd beter als spuiten met bestrijdingsmiddelen.

                  Gr. JFF
                  Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

                    Zekers, vergif en zo ben ik ook geen voorstander van, je moet het nog roken
                    Succes met de elektrocuties!

                    Comment


                      #11
                      Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

                      Een probleem is, dat je alle mogelijke beestjes prima onder spanning kunt zetten, zelfs een heel hoge spanning. Dan noem je het "statisch" en er gaat wat haar overeind staan, maar verder is het geen probleem.

                      Om een probleem te vormen moet er een stroom lopen door zo'n beest, aan het ene pootje erin en bij het andere pootje eruit. Dat lukt alleen als er ook een stroom loopt door het blad, maar dan moet je ook je electroden op het blad zetten en niet op de stam. Je zou ieder blaadje apart moeten electrocuteren.

                      Die vliegenmepper: Misschien kun je het circuit op een pincet monteren, zodat je heel precies spintjes kunt zappen, stuk voor stuk. Succes...

                      Comment


                        #12
                        Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

                        Bron: NewScientist.com




                        Elektriciteit en planten

                        23 oktober 2007 | 20:15 - 23 oktober 2007
                        plaats: DOK, Vesteplein 100, Delft

                        door SG
                        Studium Generale lezing - Uitdagende innovaties, inzicht en wetenschap met elektriciteit en planten

                        door Bob UrsemDrs. ing. Bob Ursem is directeur van de botanische tuin van de TU Delft.
                        Toegang gratis
                        Meer informatie?www.sg.tudelft.nl

                        http://collegerama.tudelft.nl/medias...e-876f2a8b89cd



                        Bron http://home.tudelft.nl/nl/actueel/ag...it-en-planten/

                        Last edited by monty; 30 November 2011, 00:39.

                        Comment


                          #13
                          Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

                          mnt, zet die tijdmachien van je aan, ik wil wel naar die lezing
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

                            http://collegerama.tudelft.nl/medias...e-876f2a8b89cd

                            hier kan je het nog eens beluisteren

                            Comment


                              #15
                              Re: Kan de plant tegen stroom? Spint namelijk niet!

                              Ik zou deze eraan knopen
                              http://www.koltec.nl/index.php?page=...mid=53&lang=nl
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...
                              X