Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

varenrouwmug???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    varenrouwmug???

    Korting op 420shop
    volgens mij heb ik last van de varenrouwmug, maar ik weet het niet zeker.. ik heb het gevoel dat deze kleiner zijn, en ze komen ook niet echt in grote hoeveelheid voor, terwijl het al wel een paar dagen geleden is dat ik ze voor het eerst heb gezien.
    IMAG0244.jpgIMAG0245.jpgIMAG0246.jpg
    ik weet dat ze niet zo duidelijk zijn, maar ik heb niets beters.. ter vergelijking ligt er een schuifmaat open op 3mm rechts naast de 3e foto, wel slecht zichtbaar..
    en als iemand weet wat het is, wat kan ik het beste doen?

    alvast bedankt,

    smokert.

    #2
    Re: varenrouwmug???

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-larve-daarvan

    Comment


      #3
      Re: varenrouwmug???

      al gezien, voor mijn gevoel is dit vliegje net iets te klein... daarom vraag ik hier om een second opinion...

      Comment


        #4
        Re: varenrouwmug???

        Je kijkt naar de vleugels.... tekening is kenmerkend.
        sciaravleugeltekeningom1.jpg

        Comment


          #5
          Re: varenrouwmug???

          bizare fotoheb al 3 keer een aanval van vliegjes gehad,na 2 keer bioshark atack bleven ze weg.een keer geven,en na een tijdje voor de zekerheid weer.gek schuiment spul ,maar het werkt echt

          Comment


            #6
            Re: varenrouwmug???

            Beter stop je een vleermuis in je tent..

            Comment


              #7
              Re: varenrouwmug???

              heb er ook last van , vandaag om bio shark geweest naar de alien hoop van de klote beesten verlost tzijn gouw!
              laatnog wetenof het goed werkt , volgende kweek maak ik een kweekverslagje , sta nu momenteel met 3 x northernlight 1 x jack herrer en 1 x fruit spirit voor het vrouwtje grtz

              Comment


                #8
                Re: varenrouwmug???

                Het zijn vooral de larven die kwaad kunnen voor je plantjes, de vliegjes zelf zijn onschadelijk voor je plant.

                De larven vreten echter aan je wortels!!!!!!
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment

                Bezig...
                X