Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Alternatieve ongediertebestrijding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alternatieve ongediertebestrijding

    Korting op 420shop
    Hier een methode om ongedierte te bestrijden, deze wordt al lang toegepast in de terraristiek.

    Deze werkt enkel als je een niet al te grote ruimte hebt, die je goed kan afsluiten (een tentje is ideaal).


    benodigdheden
    : droog ijs, te verkrijgen bij de betere ijsboer, en waarschijnlijk op nog andere plekken.

    doel
    : alle ademende dieren doden

    uitvoering
    : maak je ruimte met besmette planten zo luchtdicht mogelijk, zet het droog ijs, eventueel in een emmer warm water, in je tent, zonder dat de afzuiging aantstaat.

    de bevroren co2 wordt gas en vult nu je hele tent, en alle ademende dieren stikken.
    Laat dit zeker lang genoeg staan, minstens een paar uur, voor een grotere tent heb je dan wel vrij veel droog ijs nodig.

    Naargelang de soort beestjes moet je deze procedure minstens 1 maal herhalen, nadat de overgebleven eitjes zijn uitgekomen.


    Hier dacht ik aan omdat ik op deze manier van een duizendpoot plaag ben afgeraakt in een kikkerbak. Bijkomend voordeel is dat na deze kuur de planten in de bak een enorme groei en bloei opstoot kregen.
    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

    Say Cheese !!




    #2
    Re: Alternatieve ongediertebestrijding

    Zou wel opletten met een co2 vergiftiging!

    Comment

    Bezig...
    X