Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

spint getraceerd, gaat niet weg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    spint getraceerd, gaat niet weg

    Korting op 420shop
    Hallo medegrowers,

    mn plantjes (4stuks week 2 bloei) hebben last van waarschijnlijk spint, het zit er al een weekje, maar ik heb middeltjes van bayer geprobeerd maar het helpt niet (na 3x spuiten met tussenperiode)
    daarom is mijn vraag, is dit niet iets anders omdat ze niet weggaan met bayer natria en spruzit-R (spuit) en heeft iemand iets anders tips
    het lijkt wel verschrikkelijk veel op spint maar waarom helpt die bayer dan niet? of ben ik te ongeduldig?

    DSC00155.jpgDSC00156.jpgDSC00166.jpgDSC00160.jpgDSC00152.jpg

    plantjes staan in een foliekas, in de volle grond , en enkel een plant heeft dit mankement, en wil niet dat de spint overspringt naar de andere 3

    DSC00133.jpgDSC00136.jpgDSC00138.jpgDSC00141.jpgDSC00142.jpgDSC00159.jpg



    vind roofmijten nogal duur, wat niet betekend dat ik het er niet voor overheb maar omdat ik al 2 middeltjes tegen spint heb gekocht en niet wil dat later blijkt dat het toch iets anders is.

    nog even een ander vraagje wat misschien niet past in het topic beestjes ,maar dit is mijn eerste jaar met een kasje en wil graag rotvrij oogsten,
    heb 3 ventilators geplaatst aan de bovenzijde van de kas voor een beetje doorluchting met alle zij-flappen open
    zou ik meer ventilatie nodig hebben, want enkele oude bladeren die afsterven die gaan voor ze eraf vallen een beetje rotten(wss door de LV) wat mij een beetje zorgen baart voor later in de bloei.

    DSC00128.jpgDSC00129.jpgDSC00150.jpg

    Groeten JohnnyHaze

    #2
    Re: spint getraceerd, gaat niet weg

    Spint.. diezelfde kanker heb ik 2 weken geleden ook gehad..
    naar de growshop gereden en een potje Spired gekocht, om de 2 dagen bespoten met een kleine hoeveelheid.
    ondertussen is het zo goed als weg
    IMG_1263.jpg
    #puffpuffpasstuesday

    Cannatuin '13

    Comment


      #3
      Re: spint getraceerd, gaat niet weg

      oke thnx! morgen maar ff langs de growshop op zoek naar spired die bayer is niet specifiek voor trips (specifiek voor trips verkochten ze niet) en dat is dat spul wel, hopelijk slaat dit bij mij ook aan

      Comment


        #4
        Re: spint getraceerd, gaat niet weg

        spint is weg !

        Comment


          #5
          Re: spint getraceerd, gaat niet weg

          Met dat middel van A.R.T.S. ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: spint getraceerd, gaat niet weg

            Ja, werkt goed dat spul!

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            alleen niet zo bevorderlijk voor de toprot , mn plantjes zitten al in hun 8e week bloei en op enkele plaatsen toprot moeten wegknippen.
            heb het zorgvuldig geprobeerd maar achteraf toch weer een wijze les, nooit spuiten als ze al een tijdje in de bloei staan

            Comment

            Bezig...
            X