Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kaswittevlieg in 6e week bloei....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kaswittevlieg in 6e week bloei....

    Korting op 420shop
    What to do... what to do...
    Ik smeer nu handmatig de fan leaves in met Neem , de plantjes hebben toch zeker nog een maandje te gaan!
    'k zou dolgraag met natuurlijke vijanden werken , Sluipwesp in dit geval , ik dacht dat ze deze in de Aveve verkochten , ik zal helaas er pas volgende week achter kunnen gaan.
    Vanaf wanneer moet ik beginnen oppassen voor Neemsmaak in mijn wiet ?
    Attached Files

    #2
    Re: Kaswittevlieg in 6e week bloei....

    http://www.boerenbondagro.nl/images/...roductinfo.pdf

    Comment


      #3
      Re: Kaswittevlieg in 6e week bloei....

      Waarom spuit je die Neemolie niet ?
      Als je een keer aan die plant schud druk je daarna meteen op de plantensproeier als ze opvliegen.

      Die Agricolle is ook mooi spul, geen ervaring mee, m'n Neemolie is nog niet op

      Sluipwespen vliegen gewoon buiten, als je plantje buiten staat, vinden die wespen ze wel.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Kaswittevlieg in 6e week bloei....

          Ik gebruik geen recept.
          Die rommel staat in de koelkast, als ik het eruit haal is het vrij hard, dus doe ik met een theelepeltje een paar brokken in een maatbeker heet water.
          Daar een kneepje afwasmiddel bij, en als alles opgelost is gaat het in de spuitert met 4L water erbij.
          Even flink schudden en dan doe ik bijna de hele tuin er mee.
          Behalve de Conference perenboom, die laat na 5 dagen z'n blad vallen als er neemolie op komt.

          Je moet ook zo min mogelijk op je toppen spuiten he..Alles wat je op je toppen spuit is nu niet goed.
          Denk dat je er dan niks van terug proeft, ik heb het nooit gemerkt iig.

          Maarre..je hebt witte vlieg bij een binnenkweek ? Da's knap.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X