Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vertimec, waar te krijgen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vertimec, waar te krijgen?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Vertimec, waar te krijgen?

    Dat spul is kankerverwekkend, echt niet op je toppen spuiten dus.

    Comment


      #3
      Re: Vertimec, waar te krijgen?

      hier in de buurt moet je erom vragen want het mag niet verkocht worden.
      Op de growshopmarktplaats kom je het ook vaak tegen.

      Maar wat cookaap zegt pak beter wat anders

      als je nog in de groei zit is spired van arts een goed middel stinkt wel lekker.
      En ja in de bloei is het kut en als het te erg is krijg je ze niet meer weg zo heb ik ook 800 gram wiet weg kunnen flikkeren.

      Comment


        #4
        Re: Vertimec, waar te krijgen?

        google vertimec kopen
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            #6
            Re: Vertimec, waar te krijgen?

            Roofmijt, nog beter, niks geen 'vreemde' middeltjes, gewoon wat beestjes uitzetten, helemaal als je planten al in bloei staan.

            Comment


              #7
              Re: Vertimec, waar te krijgen?

              succes met je gif wiet,
              vertimec is verboden, maar growshops smeren het je snel aan en hebben er schijt aan,
              gewoon via de toonbank om.

              arts spint werkt!

              maar vertimec blijf er vanaf

              Comment


                #8
                Hopelijk weten jullie een adresje of heeft iemand een beetje over, natuurlijk tegen vergoeding! Hoor graag van jullie!
                het is hier voor eigen gebruik!!!!

                Comment


                  #9
                  Re: Vertimec, waar te krijgen?

                  Ik heb ook goede ervaringen met Spired van arts, hierna neemolie ter preventie . Mijn planten staan al tijdje in bloei dus heb ik alleen de bladeren behandeld met een watje. Maar vergeet niet je tent te ontsmetten nadat je tegen spint heb behandeld. Is de spint op je planten dood maar kruipen ze bijv. Nog op de muren, te wachten tot ze weer kunnen toeslaan. Was ik voordat ik Spired probeerde ook vergeten. Ik heb later ook de potten en aarde zelf ingespoten. En vergeet niet de onderkant van de bladeren in te spuiten want daar zitten ze het liefst. Misschien weet je dit allemaal al, in ieder geval succes !
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Re: Vertimec, waar te krijgen?

                    Bij mij werkt neem-olie prima. Het is biologisch en het werkt super. Kost ook geen drol in tegenstelling tot veel andere (chemische) anti spintmiddelen.

                    Comment


                      #11
                      Om lid te worden moet je minimaal 18 jaar zijn
                      - Gebruikersaccounts, geplaatste berichten en profielen worden achteraf niet verwijderd (tenzij in strijd zijn met onze regels).
                      - Het is niet toegestaan om meerdere accounts te hebben per persoon.
                      - Wij tolereren geen spam / reclame voor websites en/of producten. Reclame via uw profiel, prive en forum berichten is ongewenst.
                      Wilt u adverteren neem dan contact op met de admin.


                      Je dient je er rekenschap van te geven dat dit forum een algemeen openbaar forum is. De informatie die je plaatst is voor iedereen toegankelijk en je dient zelf maatregelen te nemen om je privacygegevens te beschermen indien je dat wenselijk acht. Wil je een account wijzigen of opzeggen? Neem hiervoor contact op via het contact formulier.

                      Het aanbieden van-,vragen naar-,of aanzetten tot illegale handel is niet toegestaan, ook niet via prive berichten.
                      Onder illegale handel verstaan we ook het verkopen, aanbieden of ruilen van planten of delen van planten zoals stekken.

                      Niet toegstaan:
                      - De handel in wiet,stekken, hasj, hasjolie, stuifmeel, sporen, en harddrugs!
                      - Illegale activiteiten om bv je stroom e.d. te manipuleren (magneten, wiet verzwaarder, enz)!
                      - Verboden gif en/of stoffen (bv vertimec)!
                      - Het verkopen van wietzaden.
                      * Het ruilen van wietzaden is alleen toegestaan in de Marktplaats

                      Signatures
                      Het is niet toegestaan om zonder toestemming reclame te maken voor bedrijven/ en of producten in de signatures / handtekeningen, zowel hyperlinks als afbeeldingen zijn niet toegestaan.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      Bezig...
                      X