Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spint op drogende toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spint op drogende toppen

    Korting op 420shop
    Ik heb gister middag een plantje geoogst nadat ik spint op de blaadjes zag. was eigenlijk van plan de hele plant te laten drogen maar heb ze nu helemaal geknipt/ getrimt met de gedachte dat ik de beestjes weg zou ''knippen''.
    vanmorgen loop ik de kamer binnen waar ik de takjes op had gehangen en zag meteen een explosie van geel achtige beestjes (spint?)
    gaan ze vanzelf van mn toppen af tijdens het drogen of wat moet ik eraan doen????????????????

    #2
    Re: Spint op drogende toppen

    Hasj zakken kopen (de zeef hierin filtert de beestjes wel weg) , en volgende keer maken dat je minder spint hebt voor je oogst! Spintmijten voelen zich beter bij warme,droge omstandigheden.

    Comment


      #3
      Re: Spint op drogende toppen

      Volgens mij kan je ze eraf zuigen.
      Je doet dan en panty over het uiteinde van de stofzuiger slang zodat je niet (een deel van) je toppen opzuigt en zo zou je de spint eraf kunnen zuigen.
      Google er maar eens op. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus je kan misschien beter wachten op meer ervaren forumleden, maar er is hoop
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Spint op drogende toppen

        Dankjewel mannen een vriend van me kwam ook met het idee van de stofzuiger heb net al een hele mooie top opgezogen (KUT ZOOI!!)

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        heb ze nu afgeklopt en weer opgehangen maar als er nog iets op zit gaan ze dus niet vanzelf van de toppen af naarmate deze droger worden,,,,,,,,,,?,
        en wat moet ik dan met die hasj zakken doen>?

        Comment


          #5
          Re: Spint op drogende toppen

          Dit zijn zakken met onderaan een zeef , ze zijn verkrijgbaar in verschillende filtergroottes. Je vriest je wiet in zodat de kristallen broos worden, en dan zeef je die eruit met de filters.
          Er staat hier op het forum een goed topic hierover ( zoek eens op berry rider, ice-o-lator)

          Edit: hebbes: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-budget-style)

          Comment


            #6
            Re: Spint op drogende toppen

            je takken zo lang mogelijk oogsten.. goed stofzuigen (met panty of stuk droognet om de zuigmond) en op zn kop hangen..
            de levende spintjes klimmen vanzelf naar het topje van je tak (nu de onderkant dus) .. en dan paar keer per dag de onderkantjes stofzuigen ..

            20140630_231628.jpg zo zeg maar

            succes !
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              #7
              Re: Spint op drogende toppen

              Zo hangen ze er nu bij inderdaad en ik ga het proberen met een fijn mazig vis netje ook goed toch?

              Comment


                #8
                Re: Spint op drogende toppen

                Hang er wat andere takken boven.
                Spint klimt altijd omhoog dus als er iets anders boven hangt, dan klimmen ze daar in.

                Met een beetje zoeken kom je dit topic tegen, met deze oplossing.

                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X