Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Beestje dat groene eitjes legt op vensters en wietblad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beestje dat groene eitjes legt op vensters en wietblad

    Korting op 420shop
    Ik heb een tijdje geleden een zeer raar verschijnsel gezien op men vensters en wiet blaadjes.

    Voorbeeld,

    m1dy39uwsd92.jpg

    Deze is iets geler maar deze kunnen tot mooi lemon groen worden.
    Ik heb dit dan even opzij gezet en zitten zoeken op het net maar velen wisten echter nog niet welk beestje dit deed.

    Ik ben dan deze morgen gaan kijken en ik had al een vermoeden welk diertje dit deed maar met geen bewijzen.
    Nu had ik eentje ondekt op men wiet plant.
    Ik heb dit beestje dan moeten dood doen om toch even te kijken en het is duidelijk nu welk het is.

    download (4).jpg

    Deze mot doet dit.
    Ik heb gelukkig een vrouwtje gehad en mee dat ik het plat geduwd heb kwamen dezelfde groene eitjes uit haar.
    Ik ga later nog wat bewijs foto's hierbij zetten als mijn gsm opgeladen is .

    #2
    Re: Beestje dat groene eitjes legt op vensters en wietblad

    ieuw en nu is da beestje dood
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Beestje dat groene eitjes legt op vensters en wietblad

      Ja ik vind het ook niet echt leuk om er 1 te doden maar die rupsen eten wel mijn plant kaal
      meestal verjaag ik ze maar die blijven komen. Sorry ik ben ook een dieren liefhebber en de meeste rupsen ga ik ergens in de natuur gaan terug plaatsen.
      Wij hebben hier zo een groot natuur gebied dat dient als buffer als er teveel water is en daar laat ik de meesten terug los op planten die ik weet dat goed voor hen is.
      Voor dit beestje moest ik wel voor te kunnen determineren welk diertje dit deed.

      Sorry belladonna

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      hier even het bewijs dat het die motjes zijn.Foto0176.jpg

      Comment

      Bezig...
      X